srijeda, 8. srpnja 2009.

Ponovo na dvije noge

Sukladno liječničkim prognozama 3 dana potpunog odmora (ležanje na leđima s nogama svinutim pod 90) vratilo je stvari na svoje mjesto i u nedjelju sam bio ko novi. Dva dana sam samo lagano plivao a jučer sam obukao patike i vratio se trčanju !
Nakon 8 dana odmora nisam znao kako će noge reagirati ali osjetio sam još nedoživljenu lakoću u nogama i po prvi puta naslutio šta znači i što donosi onaj famozni tapering. 
Naime u svojoj kratkoj karijeri imao sam 2. pauze a obje su uzrokovale povrede i potrajale su duže vremena (pogotovo druga) tako da sam se vraćao poprilično unazad nakon povratka.
A ova je bila planirana i zaista sam se jučer osjećao kao da letim koliko su mi noge bile "poletne" :-) Ovaj tjedan će biti još samo jedno lagano trčanje i tek za 7 dana počinju prave pripreme za jesenske "utakmice odluke" :-) 
Nadam se da će se nastaviti sve po planu kao zadnja 3-4 mjeseca ;-)
Inače sam ove godine sveukupno istrčao 1087 km što ne izgleda baš impresivna kilometraža, ali imajući u vidu da sam kasnije krenuo i to praktično od nule mislim da je stvorena solidna baza za nadogradnju. Po mjesecima to izgleda ovako:
siječanj - 86 km
veljača - 60 km
ožujak - 189 km
travanj - 222 km
svibanj - 288 km 
lipanj - 241 km (max. duž 30,5 km)

Treninzi su uglavnom bili aerobnog karaktera sa tek nešto fartleka i intervala, tak da sam ostao poprilično iznenađen s rezultatima tih par utrka koje sam trčao. A sad slijedi "ono pravo" :-)
Kak veli Murinjo: to je do sad bilo samo zagrijavanje a sad slijede pravi treninzi :-)
Baš me zanima kak bu to izgledalo s obzirom da sam se ja lani "ubijao" kroz ljetne mjesece pa ne vjerujem da će sada biti nešto teže. Nadam se da on ne čita ovo :-)
A što se tiče treninga moram se pohvaliti da baš ni jedan trening od 15.03. nisam propustio i baš sve sam uradio u skladu s uputama što je gotovo nevjerojatno za mene koji sam sklon svakojakim experimentima :-) 
Ali izgleda da je ona pljuska u obliku povrede bila dovoljna opomena ;-)
Zato mi je još više žao što po forumima i blogovima svako malo čitam kak je neko povrijeđen i sa svakim malo propatim jer znam kak mu je ! 


1 komentar: