petak, 31. srpnja 2009.

Ranom zorom po masliniku....

U ova dva tjedna bilo je svega samo ne normalnog vremena za trčanje. Svaki dan temp. viša od 30 st. pa nema drugog rješenja nego početi trčati rano ujutro prije 7 sati.
Bem' ti odmor na kojem moraš ustajati u 6:30 a u nedjelju i prije 6 !!!!
Ali kaj se mora se mora  ;-)
Ni situacija sa nogama nije baš dobra jer se prije 10-tak dana pojavila lagana bol na mjestu koje je bilo povrijeđeno :-( .... i to potpuno ista bol samo puno manjeg intenziteta. Poučen lanjskim iskustvom odmah sam stao i nakon povratka stavio led na nogu. Možda je i to pomoglo i već slijedeći dan je bilo OK ali proučavanjem i opipavanjem povrijeđenog mjesta pronašao sam da i nije sve baš tako bajno. Na mjestu povrede pojavljuje se "škripanje" (krepitacije) prilikom pomicanja kože što znači da ima neka upala ili fibrozno tkivo na tom mjestu. S obzirom da je to na potpuno istom mjestu gdje je lanjska ozljeda bila "najuočljivija" definitivno ima i neke veze s njom. Srećom nema nikakvih bolova za vrijeme trčanja i(li) pomicanja stopala.
Najčudnije je da se sve to dogodilo nakon desetodnevnog odmora od trčanja :-(
Bilo kak bilo... s obzirom da je za sada dobro dok trčim, nastavljam sa treninzima i pripremama za jesen i nadam se da će biti sve OK.
U slučaju pojave boli pokušati ću što prije doći do točne dijagnoze pa onda vidjeti kako dalje. Mislio sam to i sada napraviti ali svi moji doktori "serviseri" su na GO  :-)
Vjerujem da će noga ipak izdržati pa ću onda najesen i pod nož ako treba da se konačno to riješi.
Prvi tjedan nakon odmora bio je čudnovato dobro, noge su bile lagane i gotovo da sam letio :-)
Međutim već slijedeći tjedan noge su otežale i bilo je sve teže pa sam jedva dočekao ovaj tjedan koji je nešto lakši.
Prvi tjedan sam imao ukupno 74km (max 24km) a slijedeći 81km (max 26km). Ovaj tjedan će biti čak manje od 50km ali zato ću se u slijedeća 2 turbo tjedna opasno približiti granici od 100km tjedno. Danas sam se opet vratio doma s mora i nakon 10 dana vidio kako izgledaju oblaci na nebu. A sutra rano ujutro idem pogledati na Dravu u kakvom su stanju putevi i staze po kojima trčim i koje ću peglati narednih 7 dana.

Nema komentara:

Objavi komentar