nedjelja, 10. listopada 2010.

ZG - 2:56:30

Priprema za utrku i zdravstveni problemi pred utrku - katastrofa
Vremenski uvjeti - najidealniji mogući
Rezultat: 2:56:30 (po mom satu)
Splitanje prema teoriji idealno: 1:28:20 + 1:28:10 s time da su svi kilometri od početka do kraja bili oko 4:10 sa max. odstupanjem (ali rijetko) od 5 sekundi.
Dakle nije bilo niti padanja niti ubrzavanja.
Prvih 20km sam imao u ekipi Stjepana Čošića i Murinja...



...a poslije smo nastavili zajedno raditi skupa Stjepan i ja.
Na okretu u Dubcu Stjepan je zbog krize malo posustao i ponovo mi se pridružio nakon 10-ak km prije okreta pred Selskom i pošto je mlađi na kraju me u silovitom finišu pobijedio :-)
Na kraju mi je osim rezultata bilo i neizmjerno drago da sam se i uživo upoznao s kolegom blogerom i trkačem Sašom Antićem !! i suprugom, mislim njegovom ne mojom :-)
...koji je prema nekim dogovorima trebao biti moj zec za 2:55 ali je zeko na startu bio prebrz, a i u guzvi prije starta nismo stigli dogovoriti sve detalje (naknada, premija i slično) :-)
Ali u prosjeku smo nas dvojica imali rezultat 2:55 :-)
Čestitke svima koji su oborili osobne rekorde što je dokaz da se vrijedno treniranje mora kad tad isplatiti !!

Broj komentara: 14:

  1. ...respect čovječe!!!...rezultat do bola...svaka čast!!!...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tko je ovaj debeli u narančastom? Obukao se kao da u maškare ide. :-)

    Drugi put ću morat pogledat u ogledalu kako mi stoji to šta sam naumio obući za trku. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. To si nas dvojicu plašil svojim izgledom pa smo zato tak brzo trčali :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. ...a sad mi je jasno zakaj Murinja nema u rezultatima polumaratona...ako dobro vidim to je crni broj???...zakooon fotka...jedino za Smogovce vam fale jeans kaubojke i pištolji na vodu!!! :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa nisam ni trčao polumaraton nego 20km. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. ...ah sorry baš sam pročitao tvoj blog...prije sam stavio komentar...

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da bi pojedince sa slike trebalo prijaviti HAS-u ili barem HUCIPT-u. Platio je broj za 5 km a trčao cijelih 20km !! Na taj način je imao pravo na bogatu okrijepu na stanicama i to je možda razlog zakaj u drugom krugu nije bilo za nas maratonce :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. ...a zato je nestalo banana na onoj okrepi u Maksimiru???????...jooooj...:)))))

    OdgovoriIzbriši
  9. http://www.youtube.com/watch?v=2khmO22_1G0

    minuta: 6:45

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorane, iskrene cestitke na sjajnom rezultatu! Nisam uopće ni sumnjao, a za 2 tjedna vjerujem da će biti i odlično u Ljubljani! Ovi tvoji rezultati stvarno pokazuju da ako se trenira puno i kvalitetno da se sve moze postići.. Još jednom cestitam i nadam se da se uskoro negdje vidimo..

    OdgovoriIzbriši
  11. ČESTITAM!
    RESPECT!

    Vjeran

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je već stvarno respektabilan rezultat. Svaka cast! I ja cu jednog dana ispod 3h, još samo 7 minuta imam za skinit :)

    OdgovoriIzbriši
  13. bravo za rezultat!!
    odličan pet :-)
    ja sam sa starta malo "požurio" da se ugrijem, a izgleda da smo poslije toga trčali skroz istim tempom do kraja...

    pozdrav,
    bivši zjec

    OdgovoriIzbriši