srijeda, 16. veljače 2011.

Evo mene opet...

samo da kažem da je i dalje sve u skladu s najoptimističnijim očekivanjima :-)
Zakaj ništ ne pišem ?
Pa zima je i nemam neku inspiraciju za filozofsko lamentiranje, odnosno nisam talentiran poput nekih "6 u 1" maratonaca koji svaki dan znaju i mogu napisati zanimljivo štivo.
A da pišem samo statistiku: koliko, kada i s kim (mislim na trčanje :-) ) i nije nekaj kaj bi moglo biti zanimljivo za čitanje.
No evo skupilo se nekaj u ovih mjesec dana pa imam tema za pisanje za slijedeće kratkoročno razdoblje (malo politike :-) )
Prema zapovijedi doktora Kejle koji me operirao pojavio sam se točno nakon 3 mjeseca na prvom ozbiljnijem pregledu. Par dana prije pregleda počeo sam osjećati neobične bolove kakve do sada nisam osjećao. S obzirom da sam radio neke poslove koji i nisu bili bas preporučljivi odmah sam posumnjao da bi to mogao biti uzrok. Priznao sam sve doktoru, šta sam radio i gdje i kak me boli. On se samo nasmijao i rekao da je to normalno i da će se tek sad početi takvi bolovi javljati. Naime Rtg snimanje je pokazalo da je L5/S1 fuzija završena, nema pomaka tih kralježaka u različitim pozicijama kralježnice što je znak da su se uspješno srasli !!!
A to pak ima za posljedicu da se polako mogu vraćati u normalan život i upravo ta činjenica će uzrokovati kojekakva zatezanja i lagane bolove. Jer sve do sada sam izbjegavao sjedenje, nisam radio nikakve rotacije gornjeg dijela tijela u odnosu na donji i slično. Nekako se poslije operacije aktivirao zaštitni mehanizam koji mi je zabranjivao takve "opasne" pokrete.
A sad ću s normalizacijom života početi raditi i takve pokrete koji će uzrokovati istezanje tkiva na operiranom području, a koje je još uvijek "nepripremljeno" jer treba znati da je prilikom operacije na tom mjestu bio otvor promjera 10-15cm koji je poslije zašiven.
A koliko samo treba vremena da se normalizira tkivo kad se npr. porežemo na prstu i nastane mala posjekotina.
Zato će se javljati takvi mali problemi u fazi normalizacije tog tkiva ali najbitnije je da je funkcionalno sve u redu.
A sve to znači da sa trčanjem, plivanjem i sobnim biciklizmom mogu nastaviti i ozbiljnijim ritmom nego što sam do sad.
A trenutni max. dometi do kojih sam stigao su:
trčanje - 25km
plivanje 1700m
bicikl - 1:25 h

3 komentara:

  1. Vidim da sve ide po planu...baš mi je drago...a po ovim dometima vidim ja da si ti odustao od trčanja maratona i da se pripremaš za IRONMAN... :DDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
  2. 1h25min na trenažeru ili sobnom biciklu... To je teže od maratona! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. plivanje 1700m
    + bicikl - 1h25
    + trčanje - 25km
    koja je to disciplina u triatlonu?
    :-)

    OdgovoriIzbriši