nedjelja, 5. lipnja 2011.

Plitvice - druga epizoda


Odmah nakon što je postalo jasno da ću nakon operacije ipak moći uglavnom normalno i bez problema trčati zaokružio sam jučerašnji datum i to mi je bio motiv koji me tjerao na treninzima u prvom dijelu godine.
Jer kao što većina maratonaca kaže - Plitvički maraton je više od maratona i svaki od nas mazohistički čeka godinu dana da dođe taj dan u kojem će napraviti "trkačko samoubojstvo iz zasjede" :)
S obzirom da je na dan utrke prošlo manje od 7. mjeseci od operacije u pripremama nisam baš imao previše prostora da se adekvatno pripremim u smislu velike kilometraže u treningu ali sam ipak već iskusan trkač (ipak je ovo već moja 3. sezona :) ) pa sam znao na što trebam staviti naglasak u treninzima da bi uspješno završio maraton.
Nakon maratona u Bratislavi a prije jučerašnjeg imao sam u travnju 280km treninga i u svibnju 260km što je prilično malo ali sam dio tog deficita nadoknadio kroz biciklističke treninge čiji bi trkački ekvivalent bio oko 100km trčanja u tim mjesecima.
Međutim i s tim je to prilično manje nego lani pred Plitvički maraton, ali osjećao sam u nogama i glavi da sam prilično "jači" i spremniji nego lani i to se obistinilo.
Taktički sam istrčao maraton za čistu peticu i rezultat nije izostao 3:11:49
S obzirom na sve gore navedeno superodlično (moja procjena) i osjećam se superzadovoljno !!
Moram spomenuti i kolegu trkača Ivana Čorbu s kojim sam zajedno trčao 41 km jučerašnjeg maratona. To se pokazalo kao odlična kombinacija jer smo sasvim različiti tipovi trkača i kompromisom između naših dijametralno suprotnih načina trčanja obojica smo postigli odličan rezultat.
Naime njegova je maratonska taktika ona narodna: "idem dok mogu a poslije je sve u božjim rukama". Međutim to uglavnom završava kao u paklu i vjerojatno bi to i jučer tako završilo bez obzira na dolazak Pape u Hrvatsku :)
S druge strane ja sam (pre)oprezan kalkulator koji realno sagleda svoje mogućnosti i još za svaki slučaj smanjim očekivanja za 2-3 minute.
I tak smo jučer udružili snage: ja sam njega kontrolirao, zaustavljao u naletima adrenalina i slično a on je ipak povremeno uspio izbjeći mojoj kontroli tempa pa smo išli malo brže od mojeg plana koji je bio rezultat oko 3:15.
I u toj suradnji smo obojica došli u cilj s rezultatima koji su bili bolji od najoptimističnijih očekivanja: ja malo ispod 3:12 a on malo iznad 3:12.
Sve u svemu... treba čekati još 364 dana do novog masakra :)
Jedva čekam :)

4 komentara:

  1. ...skidam kapu!!!...kaj drugo reći!!!...

    OdgovoriIzbriši
  2. ni ja nisam dobio žuljeve, zato jer je Papa blagoslovio hrvatsko tlo :-)
    no osim Papi, dugujem i Tebi javnu zahvalnicu za to što sam završio maraton, jer smo u Ptuju pogodili Nike promociju pravo "u sridu", a nakon prvih "testova" (na 5km i 42km) mislim da će tebi LunarGlide još i više odgovarati.
    dosta spavanja na lovorikama, sad sledi akcija "VŽ ispod 1h20"!

    OdgovoriIzbriši
  3. Možda za tebe bude akcija pod tim kodnim imenom ali ja ću svoju nazvati "Da mi je ko lani" :)
    Ali prije toga imam Ironman akciju "da mi je preživjeti"

    OdgovoriIzbriši