utorak, 26. travnja 2011.

3 dužine u 69 sati

Rana na lijevoj peti je ipak uzela veći danak nego sam mislio pa sam tokom tjedna uspio napraviti tek 3 kratka trčanja od 5+8+8km jer jednostavno više nije išlo.
Ranu sam morao "skrivati" na razne načina a to je opet iritiralo druge dijelove pete na kojima je bio prenesen pritisak od mnogo flastera i traka.
Ipak krajem tjedna situacija se malo poboljšala i krenuo sam u akciju:
SUBOTA: bicikl 102km - 3:24 (30 km/h)
PONEDJELJAK: trčanje 30,3km - 2:37 (5:11/km)
UTORAK: plivanje - 2700m - 59minuta

Ako bi se sudilo po ovim dionicama gotovo da sam na 2/3 ironmana :)

2 komentara:

  1. Sretan rođendan Gorane s malim zakašnjenjem! Želim ti od srca sve najbolje i kako pretpostavljam iz priloženog ovo je zadnji rođendan kojeg ces proslaviti kao maratonac, sljedeći ces vjerojatno slaviti kao Ironman! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja se nadam. Ali to je samo prijelazno razdoblje do pravog maratonca :)
    ... maratonac početnik
    ... IM-anac početnik
    ... pravi maratonac :)

    OdgovoriIzbriši