utorak, 11. kolovoza 2009.

Kaj se mora ponekad je teško

Nakon lakšeg tjedna počeo sam s novim ciklusom i nakon prvog tjedna mogu reći: sve teže i teže je !
Kako zbog toga jer se diže intenzitet i dužina tako i zbog toga jer su vrućine i dalje nesnosne (malo čudno :) - ljeto je). Nedjeljnu dužinu od 28,5 km sam počeo u 6:15 na 24 st. a završio u 8:45 kad je već bilo 28 stupnjeva. A sve je to ništa prema četvrtku kada sam išao (tj. trčao poprilično brzim tempom) 18km na 33 stupnja po užarenom kamenu. Nešto slično još nisam imao u kratkoj karijeri i mogu reći da mi je to bio daleko najteži trening do sada. Već nakon 5-6 km počeo sam u nogama osjećati veliku težinu koja se povećavala do kraja tak da sam na kraju jedva dizao noge od poda. 
Ali kak piše u naslovu ....   :)
Stanje duha i tijela je OK.
Tj. duha +5 a tijela nešto manje. Noga je i dalje sumnjiva ali "tone" leda koje sam stavio (i stavljam) su valjda pridonijele da za vrijeme trčanja nemam nikakvih bolova tak da nema druge nego ići dalje u nove pobjede ;)
Polako se bliže i prvi testovi pred glavne ispite (nadam se da će noga ipak izdržati).
27.08. ponovo počinje Kros liga na Dravi (5600m) a 30.08. je u Murskom Središću utrka na 10,3 km i nakon toga ću valjda imati orijentir čemu se mogu nadati u Varaždinu i Zagrebu. 
Upravo dok ovo pišem počela je padati kiša tak da bude ipak lakše danas i sutra, a u četvrtak se opet vraćam u Varaždin tak da budem teški vikend (dužina 31km) program odradil u ipak prihvatljivijim vremenskim uvjetima. 
Ne znam kak drugi izdržavaju i provode treninge po ovakvom vremenu ali čini mi se da se neki namjerno ruše s bicikla samo da imaju opravdanje za mali odmor a neki na Visu trče po plaži mameći poglede napaljenih Čehinja i Slovenki  :)

2 komentara:

  1. aaaaa zaboravio si najbližeg, koji NAMjERNO čeka na semaforu zeleno, da bi se sudario sa onima što idu na crveno, da bi izbjegao odlazak na trku :-)
    a što jest - jest, u 6:15 si fakat zakasnio na trening dužine, dan je već od 5:10! (pretpostavljam, jer ovdje je od 4:55)...

    OdgovoriIzbriši
  2. E pa tu nije bas tako rano. U 5:45 je nesto između dana i noći i tek u 6 se može reci da je potpuno svanulo. Mozda nisi pomaknuo sat unaprijed u 3. mjesecu :-)

    OdgovoriIzbriši