nedjelja, 23. kolovoza 2009.

Opet doma

Neplanirano sam produžio boravak na moru na punih 15 dana tako da sam dva radna tjedna morao odraditi tamo. A uvjeti su bili sve prije nego dobri. Uglavnom sam se dizao rano ujutro da uhvatim neke "normalne" temperature ispod 25 stupnjeva. Sve treninge radim na jednoj stazi u masliniku i već mi se smučilo vrtenje po njoj iako je konfiguracija iste gotovo idealna za trčanje. Ima 1400m u jednom smjeru od čega je otprilike 300m ravno a ostalo su blage uzbrdice i nizbrdice. Ali ... kad u 15 dana napraviš 180km na istoj stazi (plus još puno km prije a biće i puno još poslije) valjda je normalno da ti ide na povraćanje već i na samu pomisao da moraš ponovo ići tamo na trening. A ni podloga nije baš idealna: sitni oštri tucani kamen, ali opet bolja od asfalta na koji nisam ni slučajno želio ići.
Sve u svemu ona dva "radna" dugačka treninga napravio sam ukupno 85 km (duž 28,5) i 91 (duž 31) tako da se još uvijek nisam preopasno približio granici od 100km u tjednu.
U petak sam se vratio doma i jučer i danas na Dravi otrčao 2 treninga i baš je bilo lijepo. Temperatura puno normalnija, poznate trkačke "face" i staze i odmah je sve lakše :-)
Slijedeći tjedan ponovo počinje ciklus od dva paklena tjedna koji će vjerojatno biti najteži za vrijeme cijelog pripremnog perioda ali ako sam došao do tu sad bi bilo glupo odustati :-)
U četvrtak ponovo počinje liga na Dravi a u subotu poslijepodne ću vjerojatno na utrku 10,3km u Mursko Središće. S obzirom da je u nedjelju ujutro na rasporedu dužina od nekih 33-34km ovu ću utrku vjerojatno iskoristiti kao trening tempa kojim planiram trčati PM u Varaždinu (4:05-4:10).
Već se veselim i na samu pomisao da počinje sezona utrka da se malo razbije monotonija treninga. A s povratkom kući s "ozbiljnim" pripremama počinje i moja supruga koja je također počela uživati u trčanju i na proljeće već ubilježila nekoliko nastupa na kros ligi na 2000m.
Tokom ljeta je koliko toliko pokušavala održati razinu pripremljenosti a sada krećemo u nadgradnju :-) 
Zato sutra umjesto odmora idem njoj praviti društvo u savladavanju nekih 6km laganim tempom.

Nema komentara:

Objavi komentar