nedjelja, 21. veljače 2010.

Proba, proba ...jen,dva... proba

S obzirom da se bliži kraj priprema za maraton u Trevisu vrijeme je i za neke probne treninge koji bi barem naznačili moje trenutne sposobnosti.
A naravno na temelju njih i očekivanja i plan trčanja na maratonu.
Do sada sam primjetio da sam na dugačkim i laganim treninzima "brži" otprilike 15 sekundi po kilometru.
Naime prošle jeseni sam treninge dužine radio u tempu 5:20-5:25/km a prosječan puls bio je oko 135-137, a nakon svih ovih zimskih priprema na istom tom pulsu trčim brzinom 5:05-5:10/km.
Prije 3 dana napravio sam jedan dobar tempo trening sa 12km u tempu 4:14/km (tak je ispalo) u sredini treninga. Prije treninga sjetio sam se da sam sličan trening (ali 10km tempa) na istoj stazi radio prije VZ polumaratona i ZG maratona i da sam iz statističkih razloga biljezio pulseve na tom treningu. I prije ovog treninga palo mi je na pamet da je kucnuo čas da iskoristim te podatke, odnosno da isto napravim na tom treningu i usporedim s lanjskima.
I usporedba je pokazala da na istoj brzini imam otprilike 10 otkucaja manje. Prošle godine sam taj tempo trčao u rasponu 158-162 otkucaja dok sam ove godine to isto trčao sa 145 otkucaja u početnom dijelu pa do 153 otkucaja na kraju.
Dakle neki napredak je evidentan.
A danas sam imao u planu prvi puta u svojoj trkačkoj povijesti napraviti pravi Yasso test. Međutim kad sam došao na stazu bilo je jasno da od toga neće biti ništa jer od svih staza jedino je bila upotrebljiva predzadnja sedma. Naime na svim ostalima bilo je još poprilično snijega a i ova sedma je na pojedinim kratkim dionicama bila još zaleđena. Planirao sam 10 x 800m dionice ići u tempu 2:50 - 2:55 pa sam na brzinu preračunao da bih u toj sedmoj stazi to trebao ići za 3:08-3:12.
Prvih sedam dionica sam sve prošao za 3:11 ili 3:12 (prevedeno na 800m 2:53-2:54) pri čemu nisam to odrađivao s nekom prevelikom težinom, odnosno osjećao sam da imam još poprilično rezerve u nogama. Zato sam pretposljednju išao malo brže 3:08 (2:50) a onu posljednju sam išao recimo na maximumu ali u jednoličnom tempu 3:04 (2:46 na 800m). I nakon treninga nisam uopće osjećao pretjeranu težinu u nogama tako da sam super zadovoljan ostvarenim.
A s obzirom na nešto lošije uvjete, malo previše odjeće i pokrivala po sebi i postignute rezultate sasvim sam siguran da mogu napraviti 10 x 800m za 2:50 po dionici.
Pa kad bih htio sebe lagati mogao bih zaključiti da mogu 2:50 na maratonu.
Ali znam da to nije tako i da moram uključiti i dodati popriličnu toleranciju.
E sad koliko je to... tek moram vidjeti.
Međutim nekako mi se čini da bi trebalo biti između 10 i 20 minuta...

Nema komentara:

Objavi komentar