subota, 13. ožujka 2010.

Trčanje ili samo vožnja

Glup naslov ali takva je i situacija.
Nakon što sam koliko toliko sanirao posljedice "neispravnosti" vratne kraljeznice do jučer je sve funkcioniralo jako dobro.
Ali onda je doslo jučer...
Tokom cijelog dana osjećao sam bol i pritisak u glavi koji je navečer dodatno pojačao (tj. postao nepodnosljiv) a za dodatak sreci još mi se i vrat ukočio.
Posljedica svega je naravno neprospavana noć :-(
Izgleda da su noćne terapije i tablete ipak učinile svoje pa je sad ( 6 ujutro) situacija 90% bolja, ako se ta riječ u ovoj situaciji moze upotrijebiti.
A danas na put za Treviso krece naša mala ekipa od 4 člana...
A putujemo mojim autom...tj. ja vozim (nadam se ipak nekoj ispomoći od jednog člana posade)
A zasto sad ne spavam ? Zato jer za zagrijavanje prije vožnje u Treviso imam 150 km vožnje jer u 7:30 moram biti u Mariboru !!!
I na kraju sutra je maraton...
A poslije kraja odmah nakon maratona vracamo se kuci...
Mojim autom... i ja vozim.....

Sve izgleda poprilicno crno ali vjerujem da ce se situacija koliko toliko popraviti tako da ipak ne budem samo vozač nego da barem u Trevisu otrčim tih 42km bez problema bez obzira na postignuto vrijeme.

A sad...nogu na papučicu gasa, pamet u glavu i kreni.
Bice bolje jednog dana :-)

1 komentar:

  1. Ovakav alibi ne bi ni Janica smislila. :-) Puno sreće u Trevisu! Sigurna sam da ćeš dobro trčati.

    Ž.

    OdgovoriIzbriši