srijeda, 19. svibnja 2010.

Dužina s utrkom

Ovu posljednju dužinu planirao sam još prošli petak pa zbog obaveza nisam stigao.
Pa je u subotu i nedjelju padala kiša.
Pa ponovo u ponedjeljak i utorak nisam mogao.
Pa... je danas bio idealan dan da riješim ta 3 sata trčanja a spojio sam s utrkom na jedan sat na kraju tog treninga.
Prvo sam 11km išao u tempu 5:15/km, pa 12km u tempu 5:00/km i nakon toga utrka.
Za sat vremena sam uspio istrčati 14170 metara s prilično ujednačenim tempom oko 4:15/km tako da sam danas imao "trening 2 u 1" - i dužinu i tempo trening :-)
Prilično sam zadovoljan kako je to sve danas izgledalo. Prva 2 sata u laksem tempu sam istrčao s priličnom lakoćom a i ovaj tempo na kraju nije bio loš.
Nije da je bilo lako ali čini mi se da sam to "odradio" lakse nego npr. tempo treninge od 10km prošle godine ujesen u tom istom tempu ali sa 20km manje prije starta tempa. Ili otprilike s istim naporom kao na "tempićima" prije Trevisa
Sa rastrčavanjem na kraju sam sveukupno istrčao 38,5km za 3:08h.
Od sutra počinje tapering za Plitvički maraton, a nedjeljni polumaraton u Jaski poslužiće mi djelomično kao test trening, a u drugom dijelu kao tempo trening.
Na početnih 7-8 km uzbrdica pokušaću vidjeti koliki mi je puls na kojim brzinama uzbrdo kako bih mogao otprilike u glavi postaviti "taktiku" i prolaze na plitvičkom prvom dijelu u kojem su ona dva najteža i najduža uspona.

3 komentara:

  1. Čuvaj se Kodžo, stiže Pong-Run! :-)

    Nemoj se zaboravit prijavit za PH jer s ovakvom formom ni medalja nije daleko.

    Vjerni Fan iz Zagreba

    OdgovoriIzbriši
  2. Je... drvena medalja :-)
    Meni je bitno da istrčim solidno taj maraton a za PH se bum prijavil možda jednog dana (a možda ni tog dana) jer sada nemam "papire" koji su potrebni

    OdgovoriIzbriši
  3. iz dana u dan sve više napredujem
    svaka čast goro

    OdgovoriIzbriši