srijeda, 28. srpnja 2010.

Prelazim na skijaške skokove....














... jer sam danas ispunio i premašio svoje triatlonske planove :-)
Po planu sam danas išao na triatlon ligu na Aquacity na svoj drugi nastup.
Bilo je jasno da ću biti bolji nego prošli puta jer sam bio iskusniji (hahaha...) i bolje tehnički opremljen.
Ukupni rezultat je 1:16:29 što je za više od 7 minuta bolje nego prvi puta s time da je plivanje bilo duže nekoliko desetaka metara jer je jedna bova oko koje se obilazi otplivala previše udesno. Ali nebitno...
Po dionicama je to izgledalo ovak:

PLIVANJE: 18:05
To je vrijeme koje sam ja pogledao na svom satu pri izlasku iz vode pa se mozda malo razlikuje od službenog. Dakle... ovog sam puta uzeo i sat sa sobom :-)
Napredak u odnosu na prvi triatlon je 2,5 minute iako je zbog produžene staze realno i veći. To mogu zahvaliti malo pojačanom plivanju na moru, ali i boljoj tehničkoj opremljenosti jer sam prošli puta vidio da svi plivaju u naočalama. Nekako sam slutio da vjerojatno baš svi nemaju problema s vidom pa sam zaključio da to pomaže kod plivanja. I bogme pomaže ;-)
Za neki bolji rezultat fali mi snage u rukama što se ne može dobiti u 14 dana.

TRANZICIJA:
Danas sam došao na vrijeme i sve pripremio kak treba.
Patike zavezane i pripremljena "žlica" za obuvanje. Čarape spremne i stavljane u sjedećem položaju. Kaciga proučena do detalja i pripremljena za brzo stavljanje na glavu. Bidon sa tekućinom stavljen na bicikl prije utrke. Majica uska da ne bi povećavala otpor zraka na biciklu. Uglavnom bio sam puno brži nego prošli puta a vremenski je to bilo 45-50 sekundi dobitka od izlaska iz vode do ulaska na biciklističku stazu. Za usporedbu sam imao jednog triatlonca koji je ušao u zonu tranzicije par sekundi prije mene a izašao poprilično iza mene.

BICIKL:
Posudio sam od brata njegov trkači bicikl sa tankim gumama i napredak je bio evidentan. Prosli puta sam imao prosjek malo ispod 32 km/h a ovaj puta bilo je točno 35km/h. Međutim imao sam nesreću da sam ušao na biciklistički dio sa više od minute zaostatka za dvije grupe dobrih biciklista a iza mene nije bilo nikog da mi se pridruži tak da sam cijeli biciklistički dio vozio sam. Pokušavao sam sustići ove ispred pa sam im se na jednom okretu približio na 50-ak sekundi ali već je opet na slijedećem bilo više od minutu. I tak se ta razlika održala do kraja što je dobar pokazatelj jer sam sam išao istom brzinom kao i oni u grupi.

TRČANJE:
Ovog puta nije mi prijelaz s bicikla na trčanje bio toliko "traumatičan", a imao sam i sat pa sam mogao pratiti i tempo kojim trčim. S obzirom da sam prije dva dana imao trening dužine od 31km nisam bas bio siguran što mogu očekivati ali s otprilike istim naporom kao prošli puta završio sam 5km u vremenu 19:30, dakle vise od minutu bolje. Najviše "zasluga" za to ima svakako puno povoljnije vrijeme za trčanje nego prvi puta, te sat s kojim se nisam osjećao toliko dezorjentirano kao prošli puta bez njega.

Sve u svemu više sam nego zadovoljan, tj prezadovoljan.
U subotu idem na svoju prvu pravu triatlonsku utrku te ujedno i zadnju ovogodišnju u Prelog. Nadam se da će mi uspjeti bar kao današnja iako neće biti baš lako napraviti usporedbu jer su vjerojatno pojedine dionice različite dužine od ove na Aquacityju.
Ali moram priznati da sam se psihički mučio na plivanju i biciklu, ali kad sam "stao na noge" odmah sam poletio :-)
Ipak su moji geni trkački :-)

Službeni rezultati pokazuju slijedeće:

PLIVANJE: 20:20 -- 18:03 // poboljšanje za 2:17
BICIKL I TRANZICIJE: 42:44 -- 38:51 // poboljšanje 3:53
TRČANJE: 20:45 -- 19:34 // poboljšanje 1:11
----------------------------------
KONAČNI REZULTAT: 1:23:49 -- 1:16:28 // poboljšanje 7:21

1 komentar:

  1. Kako ti je krenuo taj triatlon mene sve strah da ne ostanem bez vrijednog trkača. :-)

    OdgovoriIzbriši