petak, 16. srpnja 2010.

1,2,3 A tlon

Kad sam bil mali sigurno sam imal veliku zelju biti triatlonac :-)
Istina ne sjećam se, nema svjedoka ali sigurno je bilo tak ! :-)
Inače mi ne bi pala na pamet par sati prije starta triatlona ideja da i ja budem na startu.
Naime u srijedu je došla na red ljetna protufaza (povratak doma na par dana) i kako sam bio sam u autu, a i tih 5 dana doma budem sam jer se mojima ne vozika toliko, razmišljao sam o svačemu. I odjednom sam se sjetio da je taj dan ljetna triatlon liga i brzo sam počel kombinirati.
Prvo sam zval Slaveka koji je jedan od organizatora da ga pitam za pravila (koliko čega i u kom omjeru) i vrijeme starta, pa Vjerana koji je individualac rekreativac pa sam znao da ću od njega dobiti dodatne informacije koje su me zanimale.
Kad sam pokupio informacije shvatio sam da sam malo u stisci s vremenom do starta, tim više kaj sam moral još i kacigu usput kupiti (ili nastupati s motorističkom :-) ).
Na kraju sam uspio sve posloziti, provjeriti i napumpati gume i u zadnji trenutak krenuti na 10km dugi put do starta. Naravno da nije sve prošlo idealno jer sam zaboravio popiti ili uzeti sa sobom tekućinu. Kad sam vozeći biciklin prema startu osjetio žeđ nisam se previše zabrinuo jer sam mislil da budu organizatori, s obzirom na paklenu vrućinu, imali u rezervi par bačvi vode.
Na strtno mjesto stižem 10 min. prije starta, prijava, broj, zamolim vode i odgovor: sorry ali još voda nije tu ?? Jbg... kaj je tu je...
Stavljam bicikl u "štender" i odmah vidim da su moje gume sasvim različite od svih ostalih. Svi imaju neke tanke mršave a moje su debele, zimske s velikim ripnama.
Malo me utješilo to kaj su moje marke Continental a to je ipak poznato ime :-)
Kacigu koju sam uspio kupiti na brzinu poštelavam (i pokušavam skužiti koji je dio prednji a koji zadnji) i stavljam na biciklin, resetiram ciklometar i usput vidim da sam s današnjih 10km od doma do starta ove godine ukupno na biciklu prošao 59km.
Nije loše jer je moglo biti samo tih 10km :-)
Još uvijek nisam bil ni siguran da li da idem na mali (375m+14km+2,5km) ili na veliki (750m+21km+5km) jer plivacka forma mi je bila još "bolja" od biciklističke: ako ne računam brčkanje s djecom u pličaku sveukupno sam ove godine preplivao 2 x 300m i to u zadnjih 5 dana.
Malo čudno s obzirom da sam do sad na moru bio oko 20 dana ali nakon ovih par godina počel sam se ponašati kak pravi dalmatinac :-)
Pred sam start sam odlučil da budem probal završiti pravi veliki triatlon ako ne bude nekih prevelikih poteškoća.
Očekival nisam ništ jer iz gore navedenih podataka bilo je jasno da nisam napravil "Yasso test" za plivanje i bicikl pa da znam kaj mogu očekivati.
Kad je krenulo plivanje odmah sam spazil da sam među zadnjima usprkos velikom trudu koji ulažem. Nakon prvog kruga postalo je sve teže (malo čudno :-) ) i jedva sam se nekak dovukao do cilja. Vrijeme nisam znal, ali sam slutil da nije baš reprezentativno. Pred kraj su me čak počeli loviti grčevi u listovima.
Nakon plivanja brzo bosonogi trk stotinjak metara do bicikla i opremanje za biciklizam. Tu sam isto izgubil puno vremena jer nisam mogao (tj. znao) staviti i zakopčati kacigu, a najveći mi je problem bilo obuvanje čarapa i patika. Naime to sam pokušavao stojeći na jednoj nogi ali čim sam podigao onu drugu počeo sam padati. Nakon nekoliko pokušaja na kraju sam morao sjesti da se obujem :-)
Nadal sam se da budem uspio držati tempo 28-30 km/km. Čul sam (i na nekom blogu čital) da je dobro voziti u grupi jer je puno lakše ali kaj da ja napravim kad su mi najbliži ispred mene barem 400m.
Eventualno da stanem i da stopiram nekoga :-)
Ipak sam odlučil krenuti a ne stopirati i "nagaril" sam na 31km/h i na nekim dijelovima čak i brže. Usput sam s čežnjom gledal kak ljudi ispijaju tekućinu iz bidona na biciklu, a ja naravno nisam imao to na umu, a ni vremena pa sam i dalje bil suhih usta i žedan.Vidio sam na okretima da se približavam Maji Lodeti i Pichleru koji su ispred mene i nakon 10km ih konačno stižem. Tad Maja otpada a ja i Pichler dogovorimo da idemo zajedno i držimo preko 30km/h. I tak smo vukli do kraja naizmjenično: ja 32-34 a on 28-30 km/h.
Uglavnom sam tih 21km provozio u prosjeku na 32km/h što me zaista ugodno iznenadilo. Još da nisam pola vozio sam i da sam imao "bolje društvo" valjda bi bilo i bolje.
I onda konačno dolazim na svoje: 5km trčanja !!! :-)
A prije trčanja konačno i VODA, VODA, VODA .... :-)
Svih 5 km trčanja nisam znao koji tempo trčim jer naravno nisam imal sat na ruci, a noge su bile rasklimane i teške (nešto ko zadnji kilometri na maratonu)tak da nikako nisam mogao po osjećaju znati koliko sam brz.
No bil sam dovoljno brz da preteknem nekoliko trkača i na kraju završim taj triatlon u vremenu 1:23:49, odnosno kao 20. (od 30) u muškoj konkurenciji.
Nakon završetka samo sam uspio iz "sudačkih papira" izračunati da sam trčao 5km malo ispod 21 min, a poslije objavljeni rezultati su pokazali slijedeće:
PLIVANJE 750m - 20:20
BICIKL 21km sa tranzicijama - 42:44
TRČANJE 5km - 20:45

I kaj sad ?
Tam na početku sam zaboravil napisati da sam razmišljajući o tom triatlonu zapravo pokušaval naći neku promjenu koja bi mi razbila monotoniju trkačkih treninga na kojima sam više nego vrijedan.
Zato sam imal u glavi da bi mogel ići na taj gore opisani triatlon, pa 28.07. kad se opet vratim na još jedno kolo te lige i onda za 4 dana (01.08.) na "pravi" Međimurski triatlon u Prelogu.
Sam triatlon me nije "zapalil" kak neke trkače koji su postali triatlonci (čak su počeli osvajati medalje na prvenstvu HR, ali ozbiljno .... :-) ) ali me sad najviše interesira koliko bum uspio napredovati u ova 2 tjedna. Sad znam početne postavke pa mogu odrediti i nekakva nadanja.
Pa se zato nadam da bum...
- plivanje: brži za 2-3minute čisto zbog toga jer budem malo više plival po moru
- bicikl: brži 2-3min iz tehničko taktičkih razloga (stavil bum tanke gume i tražil brže društvo)
- tranzicije,priprema i logistika: brži 1 minutu jer sad ipak nekaj znam
- trčanje: brži 1 minutu (sad sam imal još rezerve ali nije bilo potrebe da se baš "ubijem")
Suma sumarum (tj. nada nadarum): da završim jedan od ta dva preostala triatlona barem za 5 minut brže nego ovaj prvi.
A trčanje...
Dizanje prije 6, start u 6:20, ovaj tjedan bude 90+ i dužina 30km

I to je to...

Nema komentara:

Objavi komentar