subota, 31. srpnja 2010.

prfi prafi 3@lon - 1:09:45

Nije loše :-)
Ali nije baš ni tak "bajno". Naime organizator je greškom trkačku stazu smanjio za gotovo 1 km (de baš trčanje grrrrrr....trebal sam doći lani kad je plivanje bilo manje za 150m) tak da bi to realno bilo oko 4 minute sporije, dakle oko 1:13:45.
A to je skoro 10 minuta bolje od onog starta prije 2 tjedna.
Najkraće....
plivanje - najbolje do sada
bicikl - nakon 6-7km uglavnom solo muke uhvatio sam jednu jako dobru grupu i uspješno (i pošteno !!) se držao do kraja ali me to jako izmorilo
tranzicije - dosta loše, puno petljancije s navlačenjem majice a pogotovo s ubacivanjem nogu u pedale
trčanje - sporije od očekivanja, čak su i noge slušale ali osjećao sam umor u cijelom tijelu (2 triatlona u 3 dana možda ipak previše za mene), a zapravo najviše me psiha kočila.No daleko od toga da sam jako loše istrčao :-)

Utrka - sve super osim te male tehničke pogreške. Izuzetan trud i susretljivost domaćina rezultirala je prekrasnom priredbom i osim hvala nadam se da: VIDIMO SE I SLIJEDEĆE GODINE !!

Bicikl je vraćen vlasniku, plivačke naočale pospremljene i sada slijedi ...

TRRRRRRRČČČČČČČAAAAANNNNNJJJJJJEEEEEEE !
I ROOOOOONJENJENJENJENJENJENJENJE !

Broj komentara: 5:

  1. Imenjače, čestitke na utrci i rezultatu! Trčanje je navodno bilo 600m kraće jer je organizator, nakon kadetske super-sprint utrke, zaboravio premjestiti prvi okret trčanja sa 500 na 800m. Odmah mi je bilo jasno da nešto nije u redu kad sam na oznaci 2km pogledao na sat i vidio 6:20 :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da je bilo puno više skraćeno jer sam ja trčanje završio za 16:50 kaj je nemoguće u danim uvjetima. A na oznaci 2km sam ja imao 3:55 što bi bilo taman za 1km kraće.

    OdgovoriIzbriši
  3. Je, bilo je vise skraćeno. Ovo o 600m sam čuo od jednog od redara. Ali ni meni to ne štima, jer po mom ukupnom vremenu ispada da je bilo oko 850m kraće. Doduše, tko će ga znat jesam li držao isti tempo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad sam malo pogledao prolazna vremena koja sam pritiskao i na oznaci 2 km sam ja imao vrijeme 4:55 (a ne 3:55 koliko mi je ostalo u glavi). Početna "točka" mi je bila na izlasku iz tranzicije a s obzirom da sam ona zadnja 3km držao ujednačen tempo 4min/km onda bi moglo ispasti da je stvarna dužina trčanja bila oko 4150-4200m

    OdgovoriIzbriši
  5. prafi manijak :-)
    čestitke, zjec

    OdgovoriIzbriši