subota, 28. studenoga 2009.

Majice,majice... jeftine majice...jeftino dam samo ...

Posljednjih dana u modi maratonaca blogera su trkače i slične sportske majice. Jedino što mogu prokomentirati je da i u ovom slučaju kao i obično u ovom nepravednom svijetu vlada velika "nepravda". Dok neko ima i previše i u njima se doslovno guši netko drugi i ono malo što ima mora vratiti nekome kome je još potrebnija nego njemu :-)
Nadam se da će se taj skromni maratonac uspijeti nekako opremiti kako bi mogao normalno trenirati :-)
Ja sam se srećom dobro opremio tak da morem trenirati "kak bog zapoveda".
Sutra idem i malo na Ivan(š)čicu i to ne planinariti nego ..... trčati.
Jeeeeeee.....
I to ne samo ja nek i još puno drugih trkača željnih nedjeljnog ranojutarnjeg trkačkog uzbuđenja. Naime počinje zimska brdska liga Ivančica koja se održava od sutra pa svake druge nedjelje do kraja 2. mjeseca slijedeće godine.
A start je "rano" ujutro u 8 sati !!
Valjda tako rani start ima neke svoje čari ali ja ih još nisam spoznao jer sutra po prvi put startam na toj utrci :-)
Vjerojatno je posebno zanimljivo kad padne pola metra snijega i temperatura bude -10 ali mislim da se utrka ne odgađa ni u takvim uvjetima.
A sad spat i dizanje vjutro u pol sedam vur ;-)

Broj komentara: 6:

  1. Zbog čega tako rano startate??? Sigurno organizator mora svaku nedjelju ručati točno u 12h pa da ne bi slučajno zakasnio na ručak. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. to zvuči kao da sam ja organizator?
    ručak je cilj A (znaš ono kao u planu treninga) i onda se sve ostalo odbrojava unatrag... :-)
    idem sad skinuti par majica sa sebe, gušim se...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema odgode.
    Najgori uvjeti po kojim sam do sada trčao na Ivančicu bili su 1 m snijega i -17.

    Neponovljivo iskustvo.

    Vjeran

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast ako si uspio TRČATI u tim uvjetima! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma, ne bi se to baš dalo nazvati trčanjem.
    Više probijanjem kroz smetove.

    Vjeran

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidjela sam odličnu ponudu majica pa pogledajte na linku

    OdgovoriIzbriši