nedjelja, 15. studenoga 2009.

Odlična kupnja i vrlo dobar polumaraton


Pošto sam počeo s prvim baznim pripremama u svojoj trkačkoj povijesti morao sam nabaviti i prikladnu odjeću za zimske uvjete. Imao sam već spremnu narudžbu za internet kupnju ali sam slučajno saznao za veliku akciju trkačke opreme u Nike tvorničkom dućanu u Roses Outletu u Sv. Križu. Išao i kupio svašta po nevjerojatnim cijenama:
NIKE PEGASUS 25 patike 279 Kn (normalna cijena 850 Kn)
Majice dry fit s kratkim rukavima 39 Kn (229 Kn)
Majice dry fit s dugim rukavima 133 Kn (450)
Jakna za trčanje 360 Kn (850 Kn)
Tajice duge 129 Kn (350)
... i još par sitnica za civilnu upotrebu.
Sveukupno super povoljna kupnja :-)
Na žalost ponovo je zatoplilo pa nisam imao priliku isprobati kupljenu robu :-)

I tako pod adrenalinskim naletom zbog povoljne kupnje došao mi je i današnji Starek polumaraton. S obzirom da sam imao 16 dana potpune pauze (ali potpune !!!) nisam znao što mogu očekivati i kako trčati, pogotovo što sam već počeo s baznim pripremama (mojim prvim u povijesti) pa je i tu okolnost nekako trebalo ukalupiti u utrku.Jedina "znanstvena" činjenica koju sam znao je iz knjige J.Gallowaya da se sa netreniranjem dva tjedna gubi oko 35% trkačkog kapaciteta.
Prvotna zamisao je bila da to odradim kao trening dužine s malo jačim tempom 4:45-5:00/km, ali konzultacije s iskusnijim trkačima donijele su prvu promijenu plana - 4:30/km.
Ali kako se utrka približavala i kroz treninga koje sam odrađivao sve lakše u odnosu na "tromi" početak počeo mi se i rezultat 1:30 činiti mogućim.
Na to sam nadovezao činjenicu da mi je drugi najbolji rezultat 1:27 (VŽ 2008) a treći 1:33 (Radenci 2009) pa bi s nekim rezultatom oko 1:30 prepolovio ili barem smanjio taj raspon. Pred utrku su moji suputnici iz auta (brat i P. Vlahek) također odlučili ganjati taj rezultat i tako je definitivno pala odluka da idem tempom 4:15-4:20/km pa što bude.
I bi tako.... prvi, drugi, treći, 4.,5.,6.,7.,8.,9.....dvadeseti kilometar.
Uspio sam praktično od početka do kraja držati konstantan tempo iako mi se u početku činilo da će to biti teško. Ali nekako je išlo iz km u km no osjećao sam da nemam snage da pojačam. Posljednji kilometar sam nešto malo pojačao i na kraju došao u cilj sa 1:30:13 (moje neslužbeno vrijeme, službeno još nisam našao).
U cilj sam ušao umoran ali daleko od neke velike isprcpljenosti ali svejedno mislim da sam izvukao 99% od maksimuma. Iako tko zna šta bi bilo da sam malo pojačao u drugom dijelu, možda 1:29 a možda i 1:33 :-)
Vjerojatno ovo drugo jer sam već od 7. kilometra bio na pulsu 175 što je poprilično puno s obzirom na isti na sličnim brzinama od prije 2 mjeseca.
Prolazi na svaka 2 km:
0-2 8:27
2-4 8:35
4-6 8:41
6-8 8:34
8-10 8:33
10-12 8:36
12-14 8:35
14-16 8:30
16-18 8:32
18-20 8:37
-21,1 4:31

Najkraće rečeno... VRLO ZADOVOLJAN.

Slijedi malo odmora i u najvjerojatnije već u utorak u nove radne pobijede jer:
U RADU JE SPAS !!
TKO RADI NE BOJI SE GLADI !!
TKO TRČI BRŽI JE OD SVINJSKE GRIPE !! :-)

Nema komentara:

Objavi komentar