srijeda, 4. studenoga 2009.

Grah s kobasicama u Nevijorku

Vrijeme je konačno postalo loše (daaaa baš tak mislim jer mi je dosta bilo toplog vremena) ali posljednjih dana je i preloše tak da sam jučer po prvi put moral trening napraviti na traki u svom "sportskom centru" na tavanu. Cijelu ovu godinu uspio sam sve treninge napraviti vani jer sam uvijek pratil prognozu i prilagođavao "izlaske" prema vremenskoj situaciji i prognozi. Naravno da to ne bi bilo moguće da nisam poslovno neovisan, tj. mogu si organizirati dan kako meni odgovoara ;-)
I danas je bilo poprilično kišno i uspio sam pronaći jednu kišnu rupu i otrčati 13km po Dravskom kanalu. Nakon gotovo mjesec dana trčao sam na najpoznatijoj varaždinskoj trening stazi i ostao zatečen koliko se stanje promijenilo. A najveća je promjena bila to što nije osim mene nitko trčao :-(
Nekako "slutim" da bi razlog moglo biti to kaj sam trčal radnim danom malo poslije podneva i još je k tome bilo i prilično hladno :-)
Inače kad sam krenuo s treninzima prošli tjedan imao sam osjećaj da nastavljam od 43. kilometra zagrebačkog maratona. Noge su bile teške i imal sam zatezanje u ložama kaj da sam dva tjedna bil u teretani a ne na odmoru. Ali kak sam prolazil kroz kilometre tak se stanje polako normaliziralo i sad je sve kak treba biti.
U nedjelju sam i ja gledal Nevijork maraton i baš je bilo dobro. Čak sam i trening prilagodil tak da između ostalog (obiteljske obaveze) uspijem pogledati prijenos na internetu. Nisam baš neki poznavaoc svih tih zvijezda koje tam trče pa nebrem baš prokomentirati događanja s pozicije stručnog komentatora a pošto nije bilo nijednog našeg trkača među najboljima ni s pozicije trkačkog navijača iz "Karlovačko kornera". Ali nekak mi se čini da je taj maraton u sportskom smislu utrka za nekih 1-2% prijavljenih dok ostali tam idu i trče zbog turističko-avanturističke sportske atrakcije.
I baš se pitam da li su svi dobili grah s kobasicama kak se može dobiti kod nas npr. u Vrbovcu ili Dugom Selu ??
Daj zamisli da je startnina na nekom našem (polu)maratonu 500-1000Kn ko na tim najvećim maratonima kaj bi sve za to dobili :-) Maserke Ukrajinke bi bile samo uvod pred utrku, a poslije bi se svi gutili u špagetima,grahu,kobasicama,pivama itd.
A na kraju bi organizator najbolje u kategoriji doma s taxijem pošiljal :-)
Problem bi jedino mogel biti s najboljima ako imaju pravo na taxi i u ukupnom poretku i u kategoriji. Kaj onda napraviti, koji taxi uzeti....
E vidiš... zato se isplati trenirati... da jednog dana moreš birati s kojim taxijem da ideš doma s utrke...
I onda sam se zbudil.... :-)

Nema komentara:

Objavi komentar