subota, 26. prosinca 2009.

Nestao snijeg...došla povreda

Nikaj strašno (bar se čini) ali povijest me uči da treba biti oprezan.
Izgleda da je onih 30+ km po snijegu u ponedjeljak ipak ostavilo posljedice.
Naime dan poslije imao sam tvrde i "upaljene" listove na obje noge a još koji dan poslije...desna noga sve 5, a lijeva (problematična) potkoljenica... još malo boli list, zatezanje ispod mišića (vjerojatno hvatište tetiva), ponovo su se probudili "ožiljci" od stare povrede: zatezanje tetiva, škripanje pod kožom na tom mjestu :-(
Ne nije ovo ispovjest Jeremije iz Alan Forda nego moje zdravstveno stanje.
No bez obzira na sve nisam propustio ni jedan trening, tj. odradio sam po planu treninge u četvrtak (na +16st u kratkim hlačicama !!) i danas. I to su bili malo brži treninzi.
Međutim definitivno sam promijenio plan rada do naredne subote kad je zadnji trening prije odlaska u planine na skijanje.
a) propuštam sutrašnju trku na Ivančicu iz vremensko-zdravstveno-preventivnih razloga
- prognoza je da će ujutro padati kiša i snijeg
- uz kvadricepse listovi su najopterećeniji u pri trčanju uzbrdo tak da je preveliki zdravstveni rizik
b) najvjerojatnije propuštam i ponoćnu novogodišnju trku (90%) ili ću je trčati čisto rekreativno (5%)
c) do slijedeće subote "drndam" svakodnevno samo na brzinama 5:00-5:30/km po sistemu manje (10-12km) - više (17-20)km
d) ako uspijem "ozdraviti" do subote onda taj dan dužinam 31-33km, popijem pivo i nazdravim: "MOJE PRVE BAZNE PRIPREME SU USPJEŠNO ZAVRŠENE" :-)

Nadam se da bu tak !

S obzirom da sam do danas gajio nadu da se će se stanje popraviti pauziranjem na Božićne dane, nisam do sada uzimao nikakve droge i premaze. Ali kako se stanje popravlja tek neznatno počeo sam s "drogiranjem" Voltarenom, mazanjem i masiranjem povrijeđenog područja kako bi se oporavak malo ubrzao.
A moguće je da se oporavak i usporio unošenjem velikih količina hrane koja je prošla kroz moj želudac ovih dana :-(
Ali i tome je došel kraj !!
Tj. imam još samo 10-ak kolača za pojesti i onda bu kraj ! :-)

Svim čitačima i komentatorima želim Sretan Božić i Novu godinu u bilo kom smislu !

Nema komentara:

Objavi komentar