nedjelja, 13. prosinca 2009.

Bila je bila...bijela idila

Danas je na rasporedu bilo drugo kolo zimske lige Ivančica. U međuvremenu sam vrijedno trenirao a jedini problem mi se pojavio jučer (ponovo bol u križima) tako da sam preskočio jučerašnji trening da se ne bi nekaj iskompliciralo za današnju utrku.
S obzirom da je posljednjih dana malo zahladilo i u nizini padala kiša i par pahulja snijega bilo je za očekivati da će na stazi vladati zimski uvjeti. Očekivao sam da će se snijeg pojaviti negdje na pola staze ali već se na prilazu Ivancu moglo vidjeti da snijega ima i u podnožju tako da će biti prava zimska utrka. Srećom nije bilo tako hladno kao što se najavljivalo (bilo je oko -1 na startu) pa se ponovo okupio lijepi broj ljubitelja uspona. Nisam još vidio službene rezultate ali moja procjena je da nas je bilo između 60 i 70. Bumo vidli sutra koliko sam bio precizan u procjeni.
Kao što sam i najavio odlučio sam danas testirati svoje trenutne sposobnosti i krenuo sam malo brže tako da sam na pola staze bio točno 90 sekundi brži nego na 1. kolu.
Otprilike sam tako i planirao. Uglavnom sam slijedio grupu trkača koja je prošli puta bila brža od mene za 2-3. minute i tako sve do 7. kilometra kada počinje dugačka lagana nizbrdica. Tu sam dodatno pojačao dok izgleda nitko od njih nije htio ili mogao pa sam na završna 2 km uzbrdice stigao sam i tako sve do cilja.
Utrku sam završio za 1. minutu brže (1:00:24) nego prošli puta što znači da se od pola do cilja istopilo 30 sekundi što je i razumljivo. Naime kako smo se približavali cilju bilo je sve više snijega, pred sam vrh i neugaženog tako da je bilo teško trčati pa sam najstrmije dijelove djelomično i prehodao jer sam primijetio da se bržim hodanjem ništa ne gubi u odnosu na sitno trčkaranje.
A tih 30 sekundi se zapravo izgubilo na dugačkoj nizbrdici na kojoj smo prošli puta svi (koji su mogli) jurili a danas smo svi "vozili" pod ručnom zbog snijega i skrivenog leda ispod snijega.
Povratak je također zbog snijega bio cestom tako da se danas sveukupno nakupilo 20km trčanja.
Osim lijepe utrke danas je i ambijent bio idilični. Možda nekom ne paše ali ja volim kad je hladno a sve okolo bijelo i smrznuto. I još snijeg škripi pod nogava... prava idila !!!
Podsjeća me da uskoro umjesto patika na noge stavljam pancerice i hojlarijahoooojjjj ... :-)
Za slijedeće dane prognoza je jako nepovoljna za trčanje, debeli minusi i nešto snijega tak da ko zna kak se budem snalazil ali valjda budem nekak uspijeval okretati brojke na brojaču kilometara...


ps. evo rezultata .... http://85.10.48.253/Sonda/Projects/Marathon/Images/2_kolo_13zimska_brdska_liga.pdf

Vidljivo je da sam promašio u procijeni jer nas je bez obzira na loše vrijeme bilo čak 81 !!!

3 komentara:

  1. Briga tebe, ti imaš traku doma. A šta ćemo mi obični smrtnici? :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Misliš... vi pravi profesionalci ?
    Pa vi ste besmrtni :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uguraš traku u frižider, zatvoriš vrata i imaš Ivanščicu svaki dan:)
    a i hladno pivo ti je pri ruci...
    P

    OdgovoriIzbriši