nedjelja, 27. prosinca 2009.

Kišnih 15 km

S obzirom da imam obiteljskih obaveza tokom dana morao sam "poštivati" i uskladiti start treninga sa startom utrke na Ivančicu (8:00 h) bez obzira kaj je padala kiša.
Ali dobro sam se oklopio sa protukišnom opremom i krenuo po planu.
Krenuo sam malo lakše zbog zagrijavanja i bilo je sve OK, na drugom mostu (3350m) se okrećem natrag i spuštam dolje s nasipa na travu. I nakon kratkog vremena počinjem osjećati laganu bol. Ali dobro...šta je tu je ... barem sam uspio 3,5km proći bez problema. I tako sve do povratka na početni položaj, malo zateže, malo boli ali da se trčati bez problema. Na početnom mostu ponovo se okrećem i vraćam natrag gore na makadam i nakon kratkog vremena bol se smanjuje. Ej...kaj pa sad to znači ????
Trčim dalje i boli tek sitnicu, gotovo ništa, i vrtim film unatrag prisjećajući se prošlih treninga.
pon - dužina 30km po snijegu
sri - 18km lagano - POD KRAJ POČELO LAGANO ZATEZANJE
čet - fartlek po makadamu - NIJE BOLJELO SKORO NIŠTA
sub - 10km u tempu 4:30-5:00/km po donjem dijelu nasipa (mekana zemlja i trava) - ZATEZANJE I LAGANA BOL CIJELO VRIJEME

Jedino što se može zaključiti je da se problem javlja samo na mekanom (trenutno je jako mekani) terenu. Pretpostavljam da sam trčanjem dužine po snijegu "iziritirao" mišiće i tetive koji nisu bili navikli na takvu podlogu i dobili su laganu upalu i do daljnjeg su "alergični" na trčanje po mekanoj podlozi. S obzirom da je lijeva potkoljenica ranjivija logično je (valjda) da se na njoj problem jače izrazio.
Naravno da sam do kraja treninga trčao samo gore na nasipu po makadamu,nije bilo nekih većih problema, čak sam negdje između 10. i 13.km tempo ubrzao na ispod 5:00/km, a brojčanik se na kraju zaustavio na 15,3km za 1:21:45.
Sve te nove činjenice neće ništa promijeniti u planu rada do kraja narednog tjedna jer želim rizik svesti na minimum.

1 komentar: