utorak, 7. rujna 2010.

Skoro maraton

U subotu sam opet napravil malo jači i brži trening nakon kojeg sam osjetil jako veliki umor i iscrpljenost koja me držala još i u nedjelju pa sam zato dužinu prebacio na ponedjeljak, a u nedjelju je bilo samo lagano rastrčavanje 12km.
Jučer sam se preporodil i popodne "riješil" tu dužinu.

16km u tempu 5:00/km
12km - 4:50/km
10km - 4:10/km

Sveukupno: 38km - 2:59:20

I sve to po mekanoj travi i zemlji i neuređenom makadamu (iliti "šuderu").
Najviše sam se iznenadio što sam bez prevelikih teškoća napravio zadnjih 10km u jako brzom tempu, a k tome mi je puls bio 150-155 !!
A u onom prvom sporijem dijelu uglavnom ispod 130.
Dakle još jedan dokaz da sam u jako dobroj formi, čak me obuzima misao da umjesto Ljubljane ipak idem na maraton u Zagreb.
Naime bojim se da se balon zvan forma ne ispuše do Ljubljane :-)

Nema komentara:

Objavi komentar