nedjelja, 19. prosinca 2010.

Ko bi reko čuda da se dese...



... pa ja 42. dan nakon operacije otrčim 11 km.
Istina bilo je to u laganom tempu ali... TRČAO SAM !!
i to bez ikakvih problema ili bolova !
Sad mi nije više jasno ko je tu fenomen: dr Kejla koji me operirao, ja ili možda obojica pomalo.
Ja definitivno tipujem na doktora !!!!!!!!!
A povijest čuda počinje u srijedu.
Taj dan je dr. Kejla dosao u Toplice gdje redovito obilazi svoje bivše pacijente koje je operirao. Po dogovoru stigao sam pred ordinaciju u 12 sati i cijelo vrijeme u sebi ponavljao:"nemoj ga zaboraviti pitati da li mogu pješačiti uzbrdo" jer sam znao da ću na taj način dodatno održavati spremnost mišića.
A kako do sada baš ništa nisam radio izvan onoga što su mi liječnici preporučivali nisam ni u tom slučaju htio poduzimati ništa na svoju ruku.
I tak nakon protokolarnog ulaska i pregleda ja iz rukava izvadim jocker pitanje :-)
Doktor me malo pogleda i bez nekog razmišljanja odgovori:"Naravno da možeš".
Ja u sebi povičem: "Yes, to te ja pitam" i tek što mi ta misao prođe kroz glavu a osjećaj sreće kroz tijelo , moj trkački prijatelj a doktorov stručni kolega i u ovom slučaju domaćin drMS kroz šalu kaže: "njega zapravo najviše zanima kad može početi trčati".
I onda šok... dr. Kejla ponovo bez razmišljanja ispali: " Kaj se mene tiče može odmah" !!
E sad mi više ništ nije bilo jasno i promrmljam nešto kao:" Nooo jeeee, taman posla" a u sebi mislim: "Mene ste si nasli zezati :-))"
I onda doktor ponovo kaže da nema nikakve zapreke da počnem lagano trčati, čak štoviše to će također rezultirati pozitivnim učinkom na sam proces ozdravljenja.
A pod tim trčanjem se podrazumijeva lagano pravocrtno trčkaranje, bez nagle promijene pravca ili kakvih ubrzanja ili usporavanja jer u tim situacijama kralježnica ima dodatna opterećenja. Prema njegovim riječima situacija na operiranom području se stabilizirala i sad može neku veću štetu napraviti samo neki mehanički incident poput naglog trzaja ili pada.
Iako sam u tim trenucima već bio pomalo obezglavljen :-) uspio sam čuti i shvatiti doktorovo objašnjenje da je cijelu operaciju izveo kroz jako mali laminanarni otvor (lamina=kost kralježnice) tako da je očuvana stabilnost kralježnice, a tokom operacije vertebralni zglob je uspio sačuvati nedirnut tako da se u tome krije tajna mog jako dobrog stanja odmah nakon operacije i tako dobre funkcionalnosti ubrzo nakon operacije.
U SVAKOM SLUČAJU BESKRAJNO SAM ZAHVALAN dr. KEJLI I SVIMA KOJI SU MI POMOGLI U PROCESU DOGOVORA I PRIPREME OPERACIJE !!
S obzirom da se trenutno krećem u krugu mnoštva ljudi koji su operirali kralježnicu, imaju svakakva iskustva, čuli su od drugih njihova iskustva - mogu reći da ne vjerujem da se o nekom kirurgu može čuti toliko pohvala i pozitivnih činjenica kao o doktoru Z. Kejli.
Na kraju je rekao (i na nalazu napisao :-) ) da će mi na slijedećem pregledu (3 mjeseca nakon operacije) napraviti tzv. funkcionalnu RTG dijagnostiku gdje će se točno vidjeti kakvo je stanje na operiranom dijelu kralježnice u različitim položajima. Pa ako bude sve OK onda znači da sam u puno boljem stanju nego ikad u posljednjih 10 godina !!
I kak onda neš pil... :-)
I kak onda neš bežal ?
Pa sam danas išel s ekipom TK Međimurje na dužinski trening. Saša i ja (koji je isti dan dobil dozvolu za postoperativno trčanje od kolege dr ali nije mogao čekati do nedjelje nego je isti dan popodne već trčal :-) ) smo napravili test dužinu od 11km i to smo riješili bez problema.
Tak da sad uz sve one sportsko rekreacijske aktivnosti koje sam spominjal moram u tjedni program ubaciti i svakodrugodnevno (bi se to tak moglo reči ?) trčanje od 45-60 minuta.
Na kraju bu ispalo da bum na dan kad dobim dozvolu doktora za normalno treniranje - spreman za ironman :-)

Broj komentara: 10:

  1. ...ajd super da sve ide u najboljem redu!!!...još buš se stigel pripremiti za Plitvički maraton ak tak nastaviš...hehe...

    pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma kakav Plitvički?! Bit će on spreman za Treviso! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. gle Murinja kak brzo postane euforičan kad mu treba prijevoz do Italije :-)
    drž se Kolega, i ne zaboravi tko ti je prvi prognozirao Dobru Godinu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. šala naravno! :-)
    neka smo mi živi i zdravi u 2011,
    lako ćemo na maratone...

    OdgovoriIzbriši
  5. Sreća, sreća je najvažnija. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Misliš... sreća da budeš zdrav :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajde super, samo pomalo i čuvaj se leda i nizbrdica. Sretno u novoj!

    OdgovoriIzbriši
  8. Gorane drago mi je da oporavak ide željenim tokom i želim Ti od srca puno zdravlja u novoj godini, a onda ništ ne bude nedostižno u sezoni! :)

    OdgovoriIzbriši