četvrtak, 16. prosinca 2010.

Opet na novoj adresi

Od prije tjedan dana preselio sam se na novu adresu privremenog boravka: Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju - Varaždinske Toplice.
Na kraju sam se ipak odlučio da rehabilitaciju provedem na najbolji mogući način jer sam pretpostavio da boravak i ove terapije ovdje sigurno mi neće odmoći a ako samo malo ubrzaju proces oporavka biću zadovoljan.
Kako se bliže božićni i novogodišnji blagdani mnogi ljudi su odgodili svoj dolazak na rehabilitaciju tako da je bilo moguće upasti u program odmah pa sam isto kao i pri odluci za operaciju imao malo vremena za promišljanje i odluku.
I ponovo sam kao i za operaciju donio ispravnu odluku. Mozda da razmislim pa da ipak počnem uplaćivati loto :-)
Naime nakon ovih tjedan dana (5 dana programa jer za vikend je odmor pa idem doma) boravka ovdje više sam nego prezadovoljan sa svime.
Dnevni program mi je prilično ispunjen što terapijama, što vježbama a ostatak vremena (slobodnim i dobrovoljnim) treninzima u bazenu i odmorom.
Trenutno sam malo u fizičkoj krizi jer su terapije (UZV i struje) i svakodnevno vježbanje i istezanje "na 100 načina" donijele malo zamora u mišiće i zglobove ali to tak mora biti.
Međutim ono što je meni najvažnije pozitivni efekti su već sada više nego evidentni. Npr. kad sam došao prije 7 dana nisam se mogao sagnuti prema naprijed ni toliko da dodirnem koljena, nakon nekoliko dana uspio sam bez problema dodirivati koljena a jučer se desilo čudo :-)
Odjednom bez problema i ikakve boli ili zatezanja mogu napraviti nagib tako da su mi prsti na pola puta između koljena i poda !!
Ali nije to i jedino "čudo" koje se jučer dogodilo, bilo je još toga :-)
NE...NISAM MISLIO NA TO DA JE DINAMO ZGUBIL !! ČUDO BI BILO DA JE POBEDIL :-))))
Ali o tome u nekom slijedećem tekstu jer moram slijediti kronologiju događaja.
Kaj se izvanterapijskih aktivnosti tiče tu sam moral promijeniti plan i program koji sam zamislio provoditi u varaždinskom bazenu. Još sam samo jedanput ponovio isti trening kao onaj prvi i zbog promjene adrese sam moral raditi modifikacije.
S obzirom da sam došel tu prošli četvrtak odlučil sam ta prva dva dana samo plivati i snimati situaciju i mogućnosti, pa kroz vikend napraviti DPA (detaljni plan aktivnosti) i od ponedjeljka ga provoditi.
I bi tako... :-)
Ovak izgleda jedan moj "radni" dan ovaj tjedan:
6:50 buđenje
7:15-8:15 slobodna aktivnost (kombinacija plivanja u bazenu i brzog hodanja kroz vodu u manjem bazenu dubine oko 1m)
8:45 - doručak
9:20 - terapija ultrazvuk
11:00-12:00 - inkvizicija :-) (rastezanje) u termalnom bazenu
12:00 - elektroterapija
12:30-14:00 - odmor
14:00-14:30 - inkvizicija (istezanje i jačanje trbušnih i leđnih mišića) u dvorani
14:30 - ručak
15-17 - odmor
17-18 - plivanje i simulacija trčanja u dubokoj vodi
18-.... odmor

Ali od slijedećeg tjedna slijede i male promjene u rasporedu jer počinje ozbiljniji trening :-)

1 komentar:

  1. Fanatik! Treba te poslikati za primjer drugima i stvoriti legendu.. "Znate li vi kad je onomad kod nas bio maratonac GoRun? Eee, tako se vježba..."

    S

    OdgovoriIzbriši