utorak, 28. prosinca 2010.

Plivam, bicikliram, shoppingiram

... ko zna mozda se i dopingiram :)
... jer sam počeo unositi izuzetno visoke doze kupinovog vina koje je veliki izvor željeza.
... u jbt pa to je mozda razlog zakaj mi plivanje bas i ne ide, željezo me vleče na dno :-))

PLIVAM:
... a moram tak su doktori rekli

BICIKLIRAM:
...za sad samo na sobnom. kad se malo bolje utreniram prelazim na dvosobni :-))

SHOPPINGIRAM:



Dakle spremam se za plivatron.
Tj. ako dodam još i trčanje spremam se za triatlon.
A kak sam vec napisal uzimam puno željeza pa razmisljam da postanem i "železni čovek"
Tak bi mi zagorci rekli za one muške manijake :-)
A Zrinka, Patricija i Martina (i još mnoge) bi bile "železne babe" :-)

Sutra idem doma.
Sve i dalje ide po najoptimističnijim prognozama, pijem "železno vino" i sanjam "železne snove" !

3 komentara:

  1. Kak bi mi triatlonci rekli: još bumo napravili čovjeka od trkača... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo ga nemojte na triatlon navući. Ne daj se Gorane! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. jos se nist ne zna... prvo moram odbaciti "šlauf" oko pojasa i plivalice na rukama :-)
    pa bumo onda vidli ;-)

    OdgovoriIzbriši