nedjelja, 11. listopada 2009.

Gotovo je gotovo....

Zbog izvanrednih okolnosti moram reći da sam JAKO ZADOVOLJAN !!
Prvi maraton - 3:18:50 bez hodanja, bez zida, sa spavanjem od samo jedan sat (4:30-5:30) noć uoči maratona.
Prvi dio 1:35 i onda na 26. km slijedi usporavanje od 5 sec po svakom kilometru jer noge postaju sve teže.
Samo još moram spomenuti izvanrednu utrku mog brata koji je otrčao taktički fenomenalno i poboljšao svoj rekord za gotovo 20 minuta, pretekao me u finišu i bio na kraju brži od mene za više od minutu.
I nas dvojica smo bili najbrži maratonci iz Varaždinske županije na utrci :-)
Opširnije kad se naspavam i odmorim....

Broj komentara: 10:

  1. ma bravo!!!!!
    postao si Maratonac (u smislu pretrčao 42 bez hodanja), a to nije mala stvar!
    naizgled "spor" rezultat (prema tzv predviđanjima) ima dobrih strana kao na primjer da ćeš sad reći : od ovoga mogu samo bolje...
    naravoučenije: McMillan i Yasso nemaju pojma :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ISKRENE ČESTITKE!

    Bratu također!

    Vjeran

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na čestitkama i na svim dobrim savjetima jer su Sašini savjeti i upute drastično promijenili stav u pripremi maratona.
    A McMillan i Yasso možda ne lažu ali samo onima koji imaju bar 10-ak maratona iza sebe :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Yasso i meni laže, a ovo danas mi je bio jubilarni deseti. :-)

    Čestitam ti i ja. Kad si ti zadovoljan, onda sam i ja zadovoljan. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti bolje da se ostaviš trčanja i da se držiš samo treniranja drugih trkača. Sto ih više imaš u teamu sve slabije trčiš !
    Ne mogu staviti smješka na kraju jer to nije šala nego istina :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne kužim kakve veze imaju Yasso ili Mc Millan s 10 maratona. Ili njihova priča vrijedi ili ne vrijedi. Ostalo su bajke za malu djecu. Da si bio spreman veličao bi njihove teorije a ovako, kao to vrijedi tek nakon 10 maratona. Svašta. Ako nešto vrijedi vrijedi apsolutno, a ti nisi bio spreman za maraton ispod 3:15 i kraj priče. Zašto? To neka ti odgovori onaj tko je odgovoran za tvoje pripreme.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne kužim zasto se pjeniš i uzbuđuješ pogotovo kao anonimac ??
    Moj rezultat na maratonu govori ono sto je rekao Saša i što sam ja rekao. Jer ja sam imao po Yassu i po McMillanu maraton ispod 3:02 a nisam ga ostvario. Znači to je samo dokaz da ta matematika vrijedi samo kad su ispunjene sve pretpostavke za to. A u mom slučaju nisu bile. Ako njihova matematika vrijedi apsolutno zašto onda svjetski prvak na 5000m ne ode u NewYork, istrči maraton ispod 2 sata i uzme na maratonu glavnu nagradu (XXXXXX USD) ?

    OdgovoriIzbriši
  8. Bez brige da Kenenisa bude jednog dana trčao blizu 2 sata. A sad, ta tvoja matematika je puno lakša ako uzmeš svjetskog rekordera na 100m i pomnožiš. Uglavnom stvar nije linearna, moraš još dosta učiti i sve bude došlo na svoje. Nitko se ne pjeni kao anonimac, nego ti čovijek skreće pažnju na pogreške u tvojim treninzima. Ako hoćeš prihvati to, a ako nećeš, ima još maratona.. Imaš Ljubljanu uskoro, ne bi bilo loše probati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa ta matematika nije moja nego si ti rekao da su McMillan i Yasso apsolutno točni i primjenjivi i dobro znam da ti proračuni nisu linearni.
    A sudeći po ostvarenom rezultatu za maraton ispod 3:15 nisam bio spreman i neću se ni zamavati što bi bilo kad bi bilo i da je bilo.
    A da li je moglo biti bolje ili ne uopće me ne zanima u ovom trenutku jer sam ja prezadovoljan sa ostvarenjima u ovih prvih 6 mjeseci svoje ozbiljnije trkačke karijere.
    A skretanje pažnje na pogreške u treninzima od strane anonimne osobe nikako ne mogu uzeti u obzir kao ozbiljne i dobronamjerne preporuke već kao neki pokušaj diskreditiranja mog trenera što baš i nije korektno. Jer ako privatno ili kao predstavnik neke zajednice (trkačke, političke,vjerske...itd) imaš nešto protiv njega onda to riješi(te) s njim direktno a ne ovako.
    A u Ljubljanu ne idem jer sam se ispraznio (najviše psihički) nakon ovog maratona i završio sam sezonu.

    OdgovoriIzbriši
  10. i moje čestitke sa zakašnjenjem!

    ja sam trčao svoj treći maraton u zg-u (dva plitvička u nogama) i puno rezerviranije sam krenuo cca oko 5,00 po km , drugu polovicu sam imao ispod da bi završio s 3,28 bez ikakvih posljedica , svjež , već u utorak obavio lagani trening i sada čitajući tvoja iskustva mi pomalo žal , mogao sam i bolje .

    al nek mora ostat i za drugi put neš za veselje.

    OdgovoriIzbriši