srijeda, 7. listopada 2009.

Kaj je tu je ....

...ili kak bi rekao kolega maratonac pisac (možda čak i dramaturg :-) ).... "to ti je što ti je" :)
Dakle kaj se napravilo se napravilo... prvi maraton je pred vratima.
Posljednjih 7 dana dobio sam mnogo savjeta kako i na koji način trčati (i eventualno istrčati) maraton. Prijedlozi i rasponi vremena se kreću od 2:59:59 do 3:15, savjeti kao i obično u rasponu od velikog pozitiv splita do velikog negativ splita :)
No ipak, najmeritorniji su savjeti ljudi koji su pretrčali dosta maratona i to na način da su znali kako i na koji način trčati da bi nešto postigli. A savjeti i prijedlozi svih njih se uglavnom svode na to da savjetuju da bi najbolje bilo da tak prvi maraton završim sa što manje stresa i eventualnih "pucanja" kako bi mi ostao u lijepom sjećanju i bio dobra podloga za dalje.
I šta mi drugo preostaje nego ih poslušati jer glupo je upuštati se u nešto tvrdoglavo po svome a da ne znaš što te čeka.
Zato unaprijed zahvaljujem svima koji su bilo što savjetovali :-)
Vremenska prognoza za nedjelju je još uvjek "sumnjiva", kako sada stvari (tj. prognoze) stoje neće biti pretoplo ali zato postoji velika vjerojatnost kiše u kombinaciji s vjetrom što mi se nimalo ne sviđa.
Ali ko sam ja da se mene pita da li mi se nešto sviđa ? :-)
Kad (i ako) istrčim 10 maratona možda bu se i mene pitalo...
Za sada mogu jedino dodati malo statistike koliko sam se trudio i pripremao za taj prvi maraton.
Od početka priprema (sredina ožujka):
- sveukupno oko 1800km
- mjesečno najviše 351km (kolovoz)
- tjedno najviše 104km
- najveće dužine: 30, 28, 31,34,36
- utrke: 10,3 km - 40:02 (3:53/km) /// polumaraton 1:26:06 (4:05/km)

Prije polumaratona u Varaždinu sam dao neke prognoze i ocjene za eventualno ostvareno vrijeme jer sam već prije toga imao istrčanih 5 polumaratona (iskusan trkač :-))))) pa sam znao što me čeka i mogao sam nekako predvidjeti vrijeme.
Ali ovog puta ne mogu nešto slično jer mi je prvi maraton a gatanjem i tarotom se za sada još ne služim :)
Ali ipak onako mogu istaknuti samo okvirne želje:

ZADOVOLJAN: dolazak u cilj trčeći i bez nekih preživljenih velikih stresova ili pucanja
JAKO ZADOVOLJAN: sve isto kao gore u vremenu 3:12
PREZADOVOLJAN: ispod recimo... 3:08

Ali to sam napisao onak samo jer ako bude vrijeme loše ko zna kak to na kraju može ispasti.

Živi bili pa vidjeli....

1 komentar:

  1. Gorane,

    sretno Ti bilo. Želim Ti da prvi ostane u dobrom sjećanju...

    I, naravno, rezultat oko 3:05.

    Drži se!

    Vjeran

    OdgovoriIzbriši