utorak, 27. listopada 2009.

Sezona 2010 je počela

Danas sam, 16 dana nakon ZG maratona prvi puta potrčao :-)
Stvarno sam se ovih nešto više od 2 tjedna dobro odmorio, bilo mi je tak dobro da mi uopće nije falilo trčanje.
U tom razdoblju išao sam samo jednom na plivanje i jednom sam 35 minuta tjerao polako sobni bicikl. Međutim ipak nije bilo sve tak divno...
Naime isto kak i za vrijeme kratkog ljetnog odmora ponovo su me "uhvatila" leđa samo što sam ovaj puta to na vrijeme primjetio i znao što treba činiti. Nakon jednog dana potpunog mirovanja već je bilo puno bolje tak da nije ispalo jako alarmantno.
Nakon tog "događaja" konačno sam odlučio kupiti pravu ergonomsku stolicu jer svi moji problemi s donjim dijelom leđa potiču od min. desetak sati dnevno sjedenja pred računalom. I to naravno na "stolici na akciji iz Lesnine" i u nepravilnom položaju.
A kad sam prvi puta sjeo u tu novu ergonomsku stolicu (a skupaaaaaaa) odmah sam shvatio kako sam bio glup svih ovih godina i da sam si "ranio" kralježnicu zbog "uštede" od par tisuća kuna.
I tak sam eliminirao jedan od uzroka bolovanja koje mi ugrožava trčanje. Ono drugo (stara povreda) se ponovo pojavilo u vidu laganog zatezanja u ovo vrijeme odmaranja, a sve nakon što je mjesec dana sve bilo idealno.
Ali kad vidim,čitam i čujem kakve sve drugi trkači imaju probleme onda ne smijem cendrati.
Uostalom nije ozbiljno trčanje baš tak lako pa da bude bez povrede.
Ma da ne cendram više... sve je dobro, spreman sam za nove akcije, natočio sam gorivo i danas upalio motore.
Do kraja ove godine trčim samo lagano aerobno i nadam se do nove godine doći na razinu od 100-110 km tjedno u tjednima kad ne "odmaram" što bi bila dobra podloga za nastavak i uvođenje jačeg intenziteta početkom 2010. godine.
Od utrka ću vjerojatno 15.11. ići na Starek polumaraton s tim da ne znam kak budem trčal. Možda samo kao dužinu a možda i na maksimumu (a kaj i koliko je to ??) a možda i kao neki mix.
Po svemu sudeći glavni događaj u prvom dijelu 2010. godine će biti maraton u Trevisu 14.03.2010. i vjerojatno će pripreme biti usmjerene prema tom datumu.
Ali još je to daleko, najvažnije je da i dalje uspijem trčati bez neke veće povrede a utrka ima koliko hoću. Ako ne uspijem zaspati u Trevisu idem na polumaraton pa za 2 tjedna nekam drugam na maraton :-)
Pa onda opet i valjda budem jedanput uspio zaspati pred maraton u 2010. godini :-)

Nema komentara:

Objavi komentar