četvrtak, 21. siječnja 2010.

Moram ubrzati

Bez obzira što treniram i dalje savjesno i vrijedno ipak sam dospio na zadnje mjesto :-)
Naime na rang listi blogova kod jednog kolege "pisca", a koja se sortira po starosti, pao sam na posljednje mjesto. Dakle prijeti mi ispadanje u 2. ligu pa moram nekaj napisati da se malo pomaknem prema gore :-)
Nedjelja je bila poseban dan u mom trkačkom životu. Zakaj ? Po prvi put nisam dužinu trčao sam. Čak štoviše bilo nas je nekoliko...startalo 7 a zadatak (33km) ispunilo nas četvorica najspremnijih i najiskusnijih (u jbt... ja već spadam u iskusne :-) )
Skupila se ekipa trkača iz kluba (M95) plus nekoliko "perspektivih" triatlonaca i krenuli na zadatak. I sama trasa je bila nova za mene ali ne i za većinu ostalih. Oni tu često rade dužine a čak imaju i označene kilometre na asfaltu. Pola dužine je ravno a ona druga polovica ima svega. I uspona ali i pravih strmina, i naravno obrnute nagibe u drugom smjeru. Prvi dio smo išli 5:35/km a u povratku smo se rastepli u nekoliko grupa po jedan :-) Ja sam drugi dio nakon okreta imao prosjek 4:50/km a bilo tu i sporijih, ali bogami i puno bržih dionica. Još sam dodao malo prije i poslije tak da je sveukupno ispalo 35km.
Nije bilo gotovo nikakvih poteškoća od početka do kraja ali je zato ostalo posljedica nakon kraja. Evo već je 4. dan nakon tog treninga a još uvijek osjećam posljedice u listovima. Ništa strašno ali očito da je ova neobična konfiguracija staze bila iznenađenje za moje noge.
Ali je sigurno ostavila i pozitivne tragove pa smo zato dogovorili reprizu sa dodatnih 4 kilometra za 14 dana.
U međuvremenu gutam i dalje kilometre, ovu nedjelju ću vjerojatno na Ivančicu ali mislim da neću trčati punom snagom. Naime prošli tjedan skupio sam 110km a slijedeći će biti još i više jer će biti "duža dužina" pa ne bih želio da se polomim u nedjelju na Ivančici. No to ne znači da ovaj tjedan neće biti 100km :-)
E pa ako sve ovo prođe kak sam napisal onda "onaj tam" tjedan slijedi odmor pa bum onda na predzadnjem kolu lige dal nogama vjetra i pokušal vidjeti koliko mogu potegnuti do vrha.

1 komentar: