nedjelja, 31. siječnja 2010.

Gotova najdužina, gotov tjedan, gotov mjesec

Danas smo ekipno išli na mali plitvički maraton jer je trasa prilično valovita sa nekoliko (ne)zgodnih uspona i padova. Ja sam još malo dodao prije tako da sam sveukupno napravio 38,8 km što je najveća dužina koju sam do sada istrčao na treningu.
Tjedan sam završio na 109km, a mjesec siječanj ukupno 386km.
Izgleda da sam propustio pravu priliku za 400+ km (u 8 skijaških dana samo 15km) jer slijedeći mjesec ima samo 28 dana tako da nema šanse da bude 400km.
Ko da je to važno :-)
Važnije je da sve ide po planu i da me za sada ozljede i slični problemi zaobilaze u širokom luku.
Posljednjih dana primjećujem da se na forumima dosta ljudi raspituje za savjete kako početi trčati ili kak napredovati. To je lijepo jer izgleda da se trčanje širi lijepom našom ali primjećujem da neki od tih "početnika" rade greške koje sam i ja radio (i 90% trkača na početku).
Zato ću slijedećih dana staviti na blog neke savjete iz literature a koji su osnovni zakoni trčanja a pogotovo za početnike.
Na svom primjeru mogu reći da sam ih znao ali... ih nisam primjećivao :-(
I sad kad sam malo iskusniji pa ponekad opet prelistam po literaturi svako malo nađem neki negativni primjer u kojem se prepoznajem.

Nema komentara:

Objavi komentar