četvrtak, 8. travnja 2010.

5km na stazi - 18:11

Jučer sam trčao prvu utrku na atletskoj stazi.
Naime 3. kolo Ultra lige Drava bila je utrka na 5 km na atletskoj stazi što je zainteresiralo dosta trkača tako da nas se okupilo 40-ak (moralo se trčati u 3 grupe) što je vjerojatno rekord svih dosadašnjih utrka na toj ligi.
Ostvario sam vrijeme (18:11) koje je otprilike u skladu s prošlotjednim rekordom na cross ligi na 5600m (20:33) a što je potvdilo da moje sumnje u slučajnost tog rezultata nisu bile opravdane :-)
Ovog vikenda idem na svoj 9. polumaraton u Sinj i plan je da pokušam ostvariti najbolje moguće vrijeme, dakle da isključim bilo kakvo kalkuliranje.
E sad koliko će to ispasti ? ...bumo vidli, ali se ne opterećujem previše.
Sa ulaskom u cilj sinjskog polumaratona započinje "Operacija Plitvice"
Od tog trenutka svi moji treninzi i utrke biće usmjereni prema plitvičkom maratonu.
U tih preostalih 8 tjedana trebalo bi napraviti 3-4 dužine 30-35km, nekoliko treninga po uzbrdicama, možda koji odlazak na Ivančicu pogotovo što u dosadašnjem dijelu priprema nisam uopće radio brdske treninge jer je procijena bila da ću puno više koristi imati od gomilanja laganih km nego od jačanja mišića.
Ako bude sve po planu u tom razdoblju ću ići i na "brdski" polumaraton u Jasku i brdski "ultrapolumaraton" u Krašić, ali ne utrkivati se s vremenom i protivnicima nego ću ih pokušati istrčati u nekom planiranom tempu plitvičkog maratona.
A pošto sam od HR polumaratona za sada upoznao jedino staze u Varaždinu (x2),Splitu,Vrbovcu i Tuhelju svakako imam i turističkih razloga da posjećujem barem obliznje polumaratone. A i lakse je trčati u društvu nego sam.
Eventualnu pomutnju u gore spomenuti plan mogao bi donijeti odlazak na Riječki polumaraton, ali za sada su male mogućnosti no još uvijek nije 100% odbačena varijanta.
Najbitnije je da se trči...znači nema povreda ;)

Nema komentara:

Objavi komentar