nedjelja, 18. travnja 2010.

King Pong ponovo prelazi u vodstvo - pm: 1:21:53

Za one koji ne znaju značenje naslova neka ga zanemare a oni koji znaju o čemu se radi znaju i da se radi o šali :-)
Tj. nije šala da sam danas u Rijeci istrčao polumaraton u vremenu 1:21:53 !!
S time sam ispunio sve svoje polumaratonske planove ne samo za ovu nego i za slijedeću godinu. Naime stvarno sam mislio, tj. imao nadu da ću ove godine pm spustiti ispod 1:25, pa slijedeće 1:23 a tek 2012. ispod 1:22.
Naravno uz uvjet da se ne zarazim nekom ozbiljnijom povredom :-)
Ali kaj se može, treba stvari prihvatiti takvima kakve jesu :)
Priprema za utrku nije bila baš idealna, plus dizanje u 5:15 i vožnja od VŽ do Rijeke 2 sata. Izgleda da mi je suđeno da budem vozač-maratonac.
Vremenska prognoza je bila dobra sve do 2 dana pred utrku i onda dan prije veliki preobrat i najava kiše i jakog vjetra. I za vrijeme vožnje smo dobili informaciju da u Rijeci kiša lije i jedino što mi je preostalo je da preostale članove "posade" uvjeravam da će prestati pred sam start utrke :-)
Ne znam kako i zašto :-) ali prevario sam se u prognozi i kiša je stala čim smo mi dosli u Rijeku i na kraju su vremenski uvjeti bili gotovo idelni.
Plan mi je bio da pokušam napasti 1:24 i u prvom dijelu koji je u ukupnom zbiru uzbrdo sam imao taj prolaz, ali odmah nakon okreta sam malo pojačao, pa još malo, pa još malo tako da sam između 17. i 20.km na blagoj nizbrzdici jurio 3:30-3:35/km i na kraju ušao u cilj u vremenu 1:21:53.
Inače ako neko ovo čita i planira trčati riječki polumaraton neka zna da je prvih 20km kraće u prosjeku za 15m/km ali zato nakon oznake za 20. km nema još 1100m nego 1400m do cilja. Ja sam bio upozoren na to i kad sam u startu shvatio da mi je do oznake za 20km trebalo od starta 5:45min bilo je jasno da se nista nije promijenilo od lani i da svaki km (tj. 985m) treba istrčati 5 sekundi brže od plana.
Inače bih završio kao mnogi koji su imali tempo za ciljano vrijeme sve do 20. kilometra a na kraju su zavrsili minutu ili više preko plana.

1 komentar: