petak, 2. travnja 2010.

Vidoviti M.

Jučer sam trčao na cross ligi Drava (2.kolo) tradicionalnih 5600m i poboljšao svoj prošlogodišnji rekord za 44 sekunde : 20:33 (21:17)
To ne znači da sam od prošle godine baš toliko napredovao jer je taj prošlogodišnji rezultat postignut prije jesenske najbolje forme, a zbog raznoraznih okolnosti u trenucima najbolje forme nisam nijednom otrčao punim gasom.
Prije jučerašnjeg nastupa nadao sam se i zadovoljio bi me reultat ispod 21. minute ali sam za svaki slučaj kontaktirao poznatog prognozera trkačkih rezultata "Vidovitog M." koji mi je pogledom u svoju "čarobnu kuglu" predvidio rezultat 20:29 :-)
I umalo da nisam taj rezultat i ostvario tako da sam ostao zapanjen vidovitošću spomenutog gospodina :-)
A kakvih sve teških i intrigantnih upita on ima možete provjeriti na njegovom blogu a ovdje ću (bez njegove dozvole) iskopirati jedan zanimljiv upit i isto tako interesantan i stručan odgovor:

UPIT:
"zovem se mario .44 godine,183 cm,96kg(108 imao prije 8 mjeseci).Nekada davno trčao kroseve i400 metara(16 godina 52.3).uzadnjih nekoliko godina planinarenje iteretana(nemam velike masnoće ).Uzadnjih osam mjeseci bacilo me u trčanje pa sam odlučio istrčati u sinju polumaraton.Na daljinskom treningu dogurao sam do 21 kg (prije 10 dana).Na brzinskom treningu 5km istrčem za 23m i 20 sek.10km istrčem za 52min(ima još rezerve).Evo podataka iz teretane.18 zgibova široki hvat,mrtvo vučenje 190 kg,benč 160kg s mostom.molio bi vašu stručnu procjenu rezultata u sinju(na osnovu ovih fizičkih parametara)Ja imam svoje mišljenje osvojim mogućnostima ali bi volio čuti vaše.Unaprijed hvala.

ODGOVOR VIDOVITOG M.
"Ne bavim se procjenama rezultata, ali ti mogu dati savjet kako trčati u Sinju. Budući da ti je to prvi polumaraton, svakako kreni malo opreznije. A to znači ni slučajno brže od 5:30/km sve dok ne prođeš Otok, na uzbrdicama i sporije. Ako tada vidiš da si dobar i da te noge slušaju onda možeš početi malo ubrzavati. A po ovim podacima iz teretane možeš slobodno zadnjih 100m proći na rukama."

Eto iz predikcije mog jucerasnjeg rezultata kao i ovog izuzetno stručnog i nadasve nadahnutog odgovora možete se uvjeriti u izuzetne nadnaravne sposobnosti spomenutog gospodina. A uostalom u prilog njegove nadnaravnosti ide i činjenica što maraton može istrčati (bez hodanja na rukama) za nešto malo više od 2 i pol sata.

Zato ako imate bilo kakvih želja za gatanjem rezultata (ili ne daj bože povreda) slobodno se obratite Vidovitom M. :-)

1 komentar:

  1. Namjerno si usporio zadnjih 500m da Vidoviti M. ne bi pogodio točan rezultat. Vidio sam te!

    promatrač iz grma

    OdgovoriIzbriši