nedjelja, 11. travnja 2010.

Sinjska alka

Alkar Pongračić - U NIŠTA !!!!
Ali doslovno u punom smislu te riječi.
Jutros sam iz mjesta spavanja s familijom umjesto 70km južnije (Sinj) krenuo 460km sjevernije (VŽ).
U prijevodu u zadnji čas sam odlučio odustati od polumaratona u Sinju.
Najveći razlog za to su bili jako loši vremenski uvjeti (kiša,hladnoća, hladan vjetar) pa sam procijenio da trčanje u takvim uvjetima može biti prilično "opasno" po moje načeto zdravlje, pogotovo križa i bubrege.
A pošto manje više svi trčimo zbog zdravlja, onda bi bilo suludo to uništavati trčanjem.
To barem važi za mene, starca koji ima 2 bolesti i povrede više od Jeremije :)
Možda bih i stao na startnu liniju da slijedeći vikend nije polumaraton u Rijeci, ali kako sam s suprugom na brzinu napravio preraspored aktivnosti za slijedeći vikend u korist RI pm nije bilo razloga za smrzavanje.
No to ne znači da sutra ne počinje operacija Plitvice: ako vremenski uvjeti dozvole mora pasti prva dužina od 30km.

Nema komentara:

Objavi komentar