subota, 30. svibnja 2009.

Trening i utrke

Do sada sve ide po planu bez imalo problema. Noga izdržava sva opterećenja bez problema a s vremenom se i zatezanje  u potkoljenici smanjivalo tako da se pojavljuje još jako rijetko i vrlo slabog intenziteta. Dakle sve kako je dr. Hašpl predviđao. 
Do danas sam ove godine istrčao ukupno 820 km (max dužina 25,5 km), uključujući 2 polumaratona.

02.05.  SPLITSKI POLUMARATON  - 1:35:37
Utrka je bila po jako toplom vremenu i dosta teška konfiguracija (2 kruga sa usponom prema Marjanu i spuštanjem na rivu)

16.05.  POLUMARATON RADENCI  -  1:33:39
Iako sam prije utrke smatrao da će rezultat ispod 1:33 biti neuspjeh nakon utrke sam bio jako zadovoljan. Naime vremenski uvjeti su bili katastrofalni: temp 20-25 + užasna sparina. D0 12.km sam držao tempo za rezultat 1:31 ali sam onda shvatio da ulazim u preveliki rizik i usporil sam da ne bih slučajno u cilj ušao u kolima hitne poput 30-ak drugih trkača.

KROS LIGA: 5600m
Do sada mi je najbolji rezultat bio 22:03 od prošle godine i nadao sam se da bih ga u ovom proljetnom dijelu eventualno mogao dostići. Prije mjesec dana išao sam 22:13 što je bio dokaz da sam na dobrom putu. Nakon toga sam par puta trčao sa rezervom s obzirom da tjedno imam dosta jačih treninga pa u dogovoru s Murinjom nisam želio ulaziti u rizik. Bilo je planirano da tek slijedeći tjedan na zadnjem kolu raspalim do kraja pa da vidim da li mogu ispod 22 minute.
Međutim ovaj četvrtak vrijeme je bilo idealno, a ja sam odlučio da trčim po osjećaju do okreta na pola a ne da pratim prolaze s kojima onda namještam krajnji rezultat. Pošto je okret bio na 10:55 (iako nisam mislio da idem tak brzo) odlučio sam da ne smanjujem nego da idem do kraja tako. I ... ispalo je 21:35 što je bilo veliko iznenađenje za mene  :-)
Ali kaj je tu je... moram se s tim pomiriti  :-)

Sve u svemu za sada ide sve po planu, treniram uglavnom 5 dana u tjednu a ona 2 dana odmaram u potpunosti bez ikakvih dodatnih sportskih aktivnosti.
U ovom proljetnom dijelu planiram maksimalnom snagom trčati polumaraton u Vrbovcu (14.06) i brdsku utrku na Ivančicu (20.06.).
Sutra idem na polumaraton Mihanović ali bez nekih natjecateljskih ambicija. Iskoristiću utrku kao trening dužine tako da ću prije utrke otrčati 2 km, zatim utrku tempom 5:00/km i poslije utrke još 4 km. Dakle sveukupno 27 km što je vjerojatno posljednji trening dužine u ovom dijelu sezone nakon kojeg slijede gore spomenute utrke i nekih 7 dana odmora od trčanja.
Pa onda... prave pripreme za glavne događaje sezone  ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar