nedjelja, 31. svibnja 2009.

Polumaraton Mihanović


Nije baš ispalo po planu zbog neplaniranih okolnosti. Naime km oznake su bile jako rijetke pa sam odlučio do prvih uzbrdica ići na pulsu do 140 a to je ispalo iznenađujućih 4:45/km. Zatim je slijedilo nekih 5 km uzbrdica i nizbrdica gdje sam pokušao ne ići preko anaerobnog praga (163) i uglavnom uspijevao. I na kraju zadnjih 6 km sam raspalio skoro do maksimuma (ispalo je 4:05/km) pri čemu sam zadnih 1100m išao 3:48/km. Sve u svemu ispalo je brže od plana ali potrošnja nije bila prevelika čemu je pridonijelo i gotovo idealno vrijeme. Prije starta još sam istrčao 1500m a nakon ulaska u cilj dodatnih 5,5km tako da je cijeli trening dužine bio 28,2 km.
Izgleda da sam došao u formu kojoj se nisam nadao nakon 3 mjeseca od povratka trčanju.
Pravi test će biti polumaraton u Vrbovcu 14.06. i brdska utrka na Ivančicu 20.06. koje ću trčati punom snagom. Kad bi vrijeme bilo kao danas vremena bi mogla biti jako dobra.
Ili možda ne... bumo vidli ;-) 

2 komentara:

  1. Bok, Gorane...

    Počeo si pisati? OK, sretno. Drago mi je da ide s treninzima po planu i da si zadovoljan.

    Pozdrav

    Vjeran

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa malo bum zapisival događaje tak da mi jednog dana ostane uspomena na te dane :-)

    OdgovoriIzbriši