petak, 12. studenoga 2010.

Konačno na nogama !!

Evo malo i slika:



Rez i nije baš mali: cca 10cm.



Danas ujutro oko 11 sati konačno sam stao na svoje noge !!
Fizioterapeuti su pripremili kolica za hodanje, svi bili u pripravnosti da me uhvate ako padnem a ja sam znao da će sve biti OK. Jedino sam se bojao da mi se ne zavrti u glavi zbog višednevnog ležanja. I bilo je kak sam ja znal da bude. Samo su gledali i čudili se kak sam sigurno i bez problema (i bez pomoćnih kolica) krenuo :-)
Znal sam ja da sve one silne vježbe za trbušne i leđne mišiće nisu bile uzaludne.
Ko da sam slutio da bude mi trebalo još negdje a ne samo na trčanju :-)
Ustvari da budem iskren, bolovi u križima su i bili najveći razlog zašto sam bio tak uporan s tim vježbanjem i da ih nisam radio redovito vjerojatno bi već ranije leđa propala.
Jucer navecer sam upao u malu psihičku krizu jer su me počele obilaziti crne misli da možda sve ipak neće završiti dobro. Ali današnji razvoj situacije ponovo me ohrabrio i unio optimizam u razmišljanja.

4 komentara:

  1. Super rez i konci. To ti poslije skine žena, manikircajgom.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Znači dođeš gledat Starek? :-)

    Kako si počeo post ja sam već mislio da si odmah čim si se digao iz kolica napravio jedan Yasso test. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve će bit dobro.
    Moja supruga je prije mjesec dana operirala identično kao ti i jučer bila na "Stareku". Naravno nije trčala, ali i 2 sata šetnje su premija za sada, jer tek kreće na terapiju.

    OdgovoriIzbriši