utorak, 30. studenoga 2010.

Prva dužina - 6,5km

Proteklih dana dobio sam prilično mailova i SMS-ova s upitom kako sam, je li sve u redu i slično. I onda svakom "moram" objašnjavati da sam dobro, tj. odlično i to toliko dobro da ne želim pričati o tome da nekaj ne "zacopram".
I to je bio zapravo razlog zakaj nisam ništa pisao jer nisam htio "coprati" :-)
A neki poznanici su to protumačili kao da se nešto zakompliciralo i da zato ništ ne pišem.
Bilo kak bilo zahvaljujem se svima koji se interesiraju za moje zdravlje i žele mi brz oporavak.
Dakle, sve i dalje ide brže i bolje od mojih nadanja, nemam nikakvih boli prilikom izvođenja dozvoljenih pokreta.
Hodam redovito svaki dan, a jučer sam se odlučio i na prvo duže pješačenje i za 61. minutu prohodao sam 6,5 kilometara, a do kraja ovog tjedna planiram prehodati i 8km "u komadu".
Po svemu sudeći donja amplituda aktivnosti (tj. neaktivnosti) je prošlost i sada polako slijedi polako pokretanje. Za koji dan uskočil budem i u bazen i počinjem s (leđnim) plivanjem tak da bude se strmina gubitka aerobnih sposobnosti ipak malo usporila.
Složio sam si i gumu za pilates tak da je mogu istezati s nogom na sve moguće načine i svaki drugi dan radim vježbe sa svakom nogom po 10 minuta tak da možda i tu ostane malo snage.
Po svemu sudeći najgore je prošlo, sve je dobro prošlo i nadam se da bude tak i ostalo.

Broj komentara: 10:

  1. ...još buš ti juril 100 na sat...:)))))
    ...super da sve ide u redu...
    ...ovo ti je sad dobar odmor i dobra priprema za sljedeću sezonu...
    ...kaj se tiče gume, ako trebaš ima moj stari doma dvije velike traktorske gume...stoje na tavanu...:)))) ako zatreba za bazen...hehe...

    pozzz

    OdgovoriIzbriši
  2. Još malo pruži korak i brži si od Renate Sopek. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Je... samo kaj je ona išla na ultramaraton od 10 km a ja samo 6,5km :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo pomalo... Hodanje brže od 10 min/km je prilično brzo! :-)

    Moja supruga (operirana mjesec prije tebe) sad je u toplicama i svi joj kažu da treba polako da se ne napravi veća šteta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Al tvoja supruga vjerojatno nije prije 2 mjeseca trčala maraton 2:56 (4:10/km). :-)

    Samo se šalim...

    OdgovoriIzbriši
  6. Istina je da i doktori na sportaše gledaju drugim očima jer za to postoje opravdani razlozi. U mojem slučaju npr. leđni mišići drže kralježnicu puno jace nego kod "običnih" ljudi, naravno zbog prethodnog vježbanja. I na rehabilitaciji se počinje s jačanjem upravo tih mišića a koje ja imam puno "jače" već sada nego što će oni imati nakon dosta tjedana terapije.
    Što se hodanja tiče preporuka je hodati što više a indikator granice je bol. Pošto se ja osjećam odlično i kad hodam a ne boli me ništa onda nema razloga da ne hodam što više.
    U ovoj fazi oporavka bilo kakva aerobna aktivnost je od velike pomoći jer pojačana cirkulacija omogućuje brže i kvalitetnije zarastanje i oporavak operiranog područja.
    A i ja ovih dana rješavam papirologiju za toplice. Mislio sam da to preskočim ali sigurno će mi bar malo pomoći pa ne želim odbiti tu pomoć :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Supruga ima rezultat od 817 IAAF bodova i (kakvu-takvu) 3. kat. :-)
    Isto kao Go-run nema baš puno strpljenja za oporavak polako.
    Nakon operacije nema kompresije na živac i veliko je olakšanje, ali treba vremena da se to okošta i treba paziti da se ne dogodi hernija na susjednim diskovima.
    Toplice treba "iskoristiti", ali nije baš zadovoljna sa Stubičkim, vidi radije za Varaždinske.
    K.J.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krešo, nisam znao o kome se radi, prvi put se nisi potpisao. :-) Želim Vlasti najbolji mogući oporavak (da ne kažem što brži) i da se uspješno vrati na sportske terene.

    A zanimljivo je da je moj najvrijedniji rezultat po IAAF-ovim tablicama 819 bodova (9:45,00 na 3000m sa zaprekama), a meni taj rezultat od svih koje sam trčao najmanje znači. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala Murinjo, prenijet ću joj. :-)

    Domaćine - vjerujem da ćeš me i iduće godine pretrčati u Prelogu. :-)

    Hoću reći da ako doktor kaže "hodat što više", to će 95% ljudi shvatit kao 2-3 km na dan, a sportaš kao 20-30!

    OdgovoriIzbriši
  10. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši