utorak, 2. studenoga 2010.

GOTOVO JE S TRČANJEM !!!

...nadam se ne zauvjek, ali za neko vrijeme nažalost da.
Jutros sam doživio situaciju kakvu sam do sad čuo samo iz priča ili iz filmova kako se u par sati život okrene naglavačke.
Pisao sam prije da sam prije Ljubljane imao po ne znam koji puta bolove u križima koji su po prvi puta prešli i u lijevu nogu. Par dana nakon Ljubljane opet se ponovilo isto i odlučio sam posjetiti neurologa koji me poslao na magnetsku rezonancu koja je bila na rasporedu danas u 10 sati.

10:45 - dolazi radiolog s nalazima i kaže mi da je jako loše jer se vidi hernija diska od 7mm između L5 i S1 i izgleda da se komad diska odvojio i nalazi se u spinalnom kanalu i tamo radi dodatni pritisak na živce. Savjetuje me da što prije idem k neurokirurgu da on kaže svoje mišljenje.
11:30 - kolega trkač Saša M. (doktor specijalista iz tog područja) također proučava nalaze i slaže se da je operacija neophodna. Što prije to bolje. Upućuje me k kolegi u Zagreb koji se bavi upravo s tim operacijama a koji srećom danas radi. Brzo s uputnicom u Zagreb na pregled u Traumatološku kliniku.
14:30 - Sve se zna. Operacija je neophodna i prilično hitna jer bi odlomljeni dio diska mogao napraviti prilično štete u području u kojem se nalazi. Doktor me pita da li mogu sve neophodne predoperativne preglede napraviti do petka kako bi me već u ponedjeljak operirao. Ja u trenu pristajem jer mi drugo ni ne preostaje i to je to.
Po riječima doktora taj fragment diska obavezno treba izvaditi a kad se otvori onda će se na licu mjesta vidjeti što će napraviti s tim jako herniranim diskom. Ako sam dobro zapamtio prvo će pokušati fiksirati ga na "pravo mjesto" a ako ne uspije onda će u toku operacije odlučiti kako ga popraviti ili čak ubaciti protetiku.
No to su već detalji o kojima ja ne odlučujem.
Loše je i to što nije problem samo u herniji tog diska između L5 i S1 nego su prisutne i protruzije na okolnim diskovima ali ne tako "kritično" kao na ovom.
Odlučio sam vjerovati lječnicima s kojima sam danas komunicirao i koji su mi predložili što hitniju operaciju, ne sumnjam da će napraviti sve kaj je u njihovoj moći a kaj bude od svega ispalo...bumo vidli.
Ako bude sve kak se i oni i ja nadamo možda ipak dobim priliku za još koji maraton, pa makar i u vremenu 4:59:59 !
Do daljneg blog će biti u mirovanju ili u formi bolničkog izvještavanja :-)

Broj komentara: 8:

  1. ...ne znaš kako mi je žao kad ovo čitam...ko da sam ja na tvom mjestu...držim fige da sve prođe dobro na operaciji i da u budućnosti sve bude u redu sa zdravljem...i ono najvažnije sad od svega...treba se dići iznad svih tih problema i nakon svega toga vratiti se polako i sigurno...znaš kak se veli: Na muci se poznaju junaci!...ne sumnjam ja da u budućnosti bude još koji maraton opal...ali zdravlje ja sad najbitnije...sretno na operaciji i nadam se da blog nebude u mirovanju...

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorane znam kako se sad osjećaš i baš mi je žao kaj ti se to sad dogodilo. Da te bar malo ohrabrim, ja sam prije 10 godina igrajući košarku doživio tešku ozljedu quadricepsa, prošao pravu muku, pitanje je bilo hoću li uopće moći nastaviti se baviti nekim sportom.. Terapije su mi trajale čak 10 mjeseci, a evo danas sam sretan da mogu trenirati triatlon. Tako da uz tebe sam i naravno da je ovo samo privremeno! Samo hrabro, i nastavi s pisanjem! Cujemo se!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma bit ce sve u redu. Pauzirat ces jedno vrijeme i evo tebe uskoro nazad na "stazi".

    OdgovoriIzbriši
  4. na Medo Treku sam sreo frenda koji je imao problema sa hernijom diska... oko 2god je pauzirao od trcanja, skupilo se nesto kila, ali evo ga opet u tenisicama... sretno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Bit ćeš ti opet onaj stari, mislim mladi. :-) Nije do te discus hernije došlo sada, ti si s tim trenirao cijelo vrijeme i postigao odlične rezultate. Tako da će ti nakon operacije biti puno lakše. A već si jednom krenuo skoro od nule nakon ozljede pa znaš da se vrlo brzo može vratiti na staro stanje. Drž se!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma znam ja da to nije od trčanja jer bolove u križima imam već 10-ak godina, a prvi jači bolovi i uklještenja desili su se prije 4 godine kad još nisam ni sanjao da ću postati maratonac. Možda je samo do tog otkinuća dijela tog herniranog diska došlo u ovo trkačko doba. Puno sam ovih dana proučavao kako je s trčanjem nakon takvih operacija. Ono što sam čitao nije baš ohrabrujuće međutim s puno truda u smislu održavanja leđne muskulature može se jako smanjiti rizik da dođe do ponovnog prolapsa diska. Ali sve su to nagađanja o kojima je bolje ne razmišljati sada prije operacije. Trenutno se osjećam normalno, tj. onak ko u ove zadnje 2. godine koliko trčim tak da budem danas onak za dušu išel odjogirati kakvih 7-8 km. A baš me zanima kakav bude to osjećaj živjeti bez te lagane boli i težine u križima s kojom sam se ja sprijateljio posljednjih godina tako da je više nisam ni registrirao kao neku smetnju. Valjda bolje :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretno!!!

    Vratit ćeš se Ti, znam...

    Samo hrabro.

    Vjeran

    OdgovoriIzbriši