srijeda, 23. rujna 2009.

Opasnost prošla (za sada)

Danas sam uspješno (tj. bez ozljede) odradio prvi ozbiljniji trening (10km-5min/km) nakon nedjeljnog polumaratona.
Samo po sebi nije vrijedno spomena (kamoli pisanja) ali je bitno zato što sam prošle godine upravo na taj dan (srijeda nakon VŽ PM) zadobio povredu tetive zbog koje nisam ozbiljno trčao 6 mjeseci, a posljedice koje su se vukle sve do prije nekih 10 dana !!
Nisam prije utrke htio ništa govoriti ni pisati da ne "zacopram" ali prije 10-ak dana odjednom su sve posljedice povrede nestale.
Niti boli, niti škripi, niti je otečeno, na opip konačno su lijeva i desna noga jednake :-)
Utrka je također prošla u redu bez ikakvih smetnji prije, za vrijeme ili poslije utrke.
Nadam se i vjerujem da konačno nakon godinu dana mogu tu povredu smatrati prošlom ;-)
Inače posljedice nedjeljne utrke su bile i veće nego sam mislio, u ponedjeljak a pogotovo utorak su me kvadricepsi rasturali tako da sam jedva hodao po stepenicama.
Ne znam zašto je tome tako, možda zato jer treniram isključivo na mekanim terenima ?
Kak bude to tek izgledalo poslije zagrebačka (nadam se otrčana) 42 km ?
Mišići su mi izgleda definitivo najslabija karika ali valjda to tak na početku mora biti.
Ma nek peče i par dana samo da se ne ponovi neko zlo kao prošle godine !!

4 komentara:

  1. Ne sekiraj se. Upala ahilove tetive je grozna stvar, znam iz iskustva i dugo sam se s tim mučio dok nisam pronašao (pročitao) kojim vježbama se to može sanirati i spriječiti za ubuduće. Kvadricepsi bole svakog tko da sve od sebe na nekoj dužoj utrci (polumaraton, maraton), a nakon ZG maratona to bude još i jače, razumljivo. Razmisli kako je tek nakon Plitvičkog ? Ideš natraške niz stepenice, a na poslu te (čudno) gledaju :) Laci.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam imao problema s ahilovom tetivom, nego je dijagnoza bila: upala tetivne ovojnice flexus halucis longusa, koju sam ja svojom tvrdoglavošću (početnik...) i glupošću prvih par dana nakon pojave pojačao nekoliko puta. Ne ponovilo se... nikome :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. hmmmm... zapamti jednu stvarčicu:
    opasnost nikad nije "prošla"!
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Znam (tj. nadam se da znam), zato sam i stavio (za sada).
    Ali svako (i od svakoga) upozorenje sada smatram puno ozbiljnije nego prije !!
    Zato zahvaljujem na upozorenju ;-)

    OdgovoriIzbriši