utorak, 8. rujna 2009.

Piti ili ne piti ? Plan A ili B ? VŽ ili ZG ili LJ ?

Danas je vjerojatno dan koji će pokazati stanje i naznačiti kak se budu stvari na dalje odvijale.
Naime popodne idem pokušati istrčati dužinu od 35-36 km.
Za sada nema naznaka da bi trebalo biti nekakvih problema ali s obzirom da se radi o velikoj dužini tko zna kaj se bude pojavilo tam iza 25. kilometra.
Ako sve prođe u redu onda sam "na konju".
Ako osjetim neke nepredviđene probleme odmah prekidam i onda ko zna kak bude se dalje situacija razvijala. 
Bumo vidli ...
Ako nekoga baš zanima .... rezultati će biti objavljeni online oko 19 sati  ;-)
......
................
..................................

Mogu polako uvježbavati pjesmu "Servus dragi Zagreb moj" :-)
Istrčao sam 36,5 km u vremenu 3:17  (5:24/km)  !!
Nije bilo nikakvih poteškoća osim zadnja 3 km taman koliko sam produžio u odnosu na zadnju dužinu. Tu su mi noge postajale sve teže i teže i da ne ponovim grešku od prošli puta smanjio sam tempo na oko 5:45/km i bez problema završio.
Ništa za sada ne boli a nadam se da ni neće....

1 komentar: