utorak, 1. rujna 2009.

Prebacujem se na bicikl

U subotu sam bio u Murskom Središću na utrci dužine 10,3km. S obzirom da je od jutra padala kiša u jednom sam trenutku već bio odlučio da ne idem na trku nego ću radije napraviti trening kod kuće. Ali poslijepodne su oblaci počeli dobivati svijetliju boju i odlučio sam ipak da idem. Na putu prema M.Središću kiša je potpuno prestala tako da se utrka održala u gotovo idealnim vremenskim uvjetima. Meni je to bilo prvo trčanje na tvrdoj podlozi nakon dugo vremena pa me osim rezultata (tj. ujednačenog tempa kojim ću moći trčati) zanimalo i kako će se noge osjećati nakon trčanja po asfaltu. Planirao sam trčati tempom oko 4:00/km cijelu utrku i tako sam krenuo. No "ugađajući" taj tempo prvi km sam prošao za 3:55, onda sam malo pokušao usporiti ali opet i drugi km za 3:55, pa sve isto i između 2-3. kilometra. Pošto sam se u tom tempu osjećao sasvim ugodno odlučio sam da i dalje idem isto jer sam bio gotovo siguran da ću izdržati do kraja tako. Na okretu sam bio 13. ali poznavajući i gledajući trkače ispred sebe znao sam da ću u povratku napredovati za nekih 4-5 mjesta. Upravo tako je i bilo, i dalje sam išao otprilike istim tempom sa ponekim ubrzanjem pri preticanju (valjda navika od preticanja na cesti :-)  ) i bez nekog ubrzanja na kraju završio na 8. mjestu s vremenom 40:02. 
Ispada da sam stazu istrčao brzinom 3:53/km što je bilo lijepo iznenađenje za mene tim više što nisam imao nikakvih zdravstvenih problema a i siguran sam da sam sa ubrzanjem u posljednjim kilometrima mogao biti brži za barem 15-ak sekundi. Poslije utrke kao i obično trebalo je obaviti vitaminizaciju (kobasice,kolači....) i hidratizaciju (Pan x 2) i misija je uspješno završena.
U nedjelju je na rasporedu bila dužina 33-34km i kao obično mislio sam je odraditi rano ujutro ali nikako mi se nije ujutro dalo van iz kreveta i odlučio sam da ću ipak ići kasno popodne. Tim više kaj je subotnja utrka bila također popodne pa sam odlučio i nogama dati malo više odmora. Temperatura nije bila previsoka tako da nije bilo preteško popodne trčati ali s obzirom na naporan tjedan u zadnjoj četvrtini treninga počeo sam u nogama osjećati sve veću težinu  i ukupno sam trčao 34km tempom 5:25 - 5:10.
Ali nakon svega do daljnjeg odmaram jer sam kronično umoran.
Mislim da ni danas neću na trčanje jer imam muskulfiber u kvadricepsima pa nek se i oni malo odmore, ali zato malo za promjenu idem danas popodne a možda i sutra na bicikl.

Nema komentara:

Objavi komentar