subota, 20. lipnja 2009.

Bil sam na 1051m


Ipak se vrijeme koliko toliko smilovalo. Kiša je lagano počela rominjati nakon 5. km a zadnja 3 (od 13) je bilo i magle i jakog vjetra i kiše. Do 12 km je sve išlo po planu ali onda me zadnji km dotukao (nisam mislio da je toliko strmo) i morao sam 2 puta po 30 sec hodati.
Ali sve u svemu prezadovoljan sam 1:12:37 usprkos zdravstvenim problemima koje sam noćas imao tako da sam jako malo spavao. Nakon mog ulaska u cilj kiša je počela pojačavati pa su trkači dolazili u cilj premrznuti i nije im bilo baš ugodno. Temperatura je na vrhu navodno bila nekih 5-6 stupnjeva što je debela promijena u odnosu na jučerašnjih 33 u Varaždinu.
S obzirom da mi je to prva brdska utrka uopće, da sam završio u vremenu za koje sam odredio ocjenu 5 (ispod 1:12 bilo bi 5+) nemam razloga ne biti jako zadovoljan. Tim više što smo u ekipnoj konkurenciji osvojili 3. mjesto jer smo imali ujednačenu ekipu u kojoj sam ja bio 2. po rezultatu.
A sad idem odmarati i malo odrijemati  ;-)

1 komentar: