utorak, 23. lipnja 2009.

Pripreme, pripreme .....




                                                                                                                                                   S obzirom da se bliži vrijeme kad se s familijom selim u svoj drugi dom na jugu, vrijeme je da se trčanje stavi u drugi plan. Tj. da budem iskren do kraja... trenerinjo mi je strogo zabranio da 7 dana potrčim :-(  
Ali ipak ... nije toliko bezosjećajan i krut: dozvolio mi je da još ovu nedjelju trčim utrku u Lepoglavi a onda iz protesta odlazim :-)
Iako je vrijeme ovih dana sve samo ne ljetno nađe se uvijek "rupa" između dva oblaka da se otrči 10-ak kilometara. Međutim moram priznati da osjećam da me noge baš nekako ne slušaju, ipak je 3 mjeseca dobrog treninga i pokoje utrke ostavilo traga i osjećam i ja da je vrijeme za malo veći odmor. Brojim sitno... još 2-3 treninga, jedna lijepa utrka, malo graha i pokoja pivica i gotovooooooooo.........  :-)

4 komentara:

  1. fićica je super, podseća me na Istru, tamo još uvek ima u svakom selu po jedan!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma da... lijep je ! Samo ne znam da li ću se stići vratiti do VŽ polumaratona a ipak mi je to jedan od 2 glavna događaja sezone :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ništa se ne hvališ da si postao reprezentativac. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad sam skroman :-)
    A kaj ja mogu kad sam popularan i svjetski poznati trkači žele da budem s njima u ekipi :-)))))

    OdgovoriIzbriši