nedjelja, 14. lipnja 2009.

Brda i doline

To se zove naporan vikend. U subotu uzbrdice i nizbrdice (14 km) i danas dužina 30km. Al kaj se moze... ak se hoće postići norma za OI 2012 onda treba sve izdržati :-) 
Šalu na stranu...sad mi zaista nije žao kaj sam propustil današnji polumaraton u Vrbovcu. Dok je tamo počela utrka ja sam već odgulil svojih 30km. Zbog visokih temp. startao sam u 6:50 i prvih 24 km držao konstantan tempo malo ispod 5:30/km na pulsu 134-135. To me malo čudi jer mi se već drugi puta desilo da na takvom treningu cijelo vrijeme idem istom brzinom na istom pulsu. Jer koliko sam ja proučavao puls bi nakon nekog vremena trebao rasti pri istoj brzini a ja sam više od 2 sata to držao ujednačeno. Od 24-29km sam pojačao i bez problema tih 5 km išao za 20:30 (4:06/km) što me još više začudilo jer nisam mislio da to mogu. Tim više što mi je ostalo i rezerve i kaj sam to išao na razrovanom makadamu. Izgleda da sam ipak u nekoj dobroj formi. Šteta kaj je sad kraj polusezone pa nemam to gdje provjeriti. Tj. preostaje brdska utrka na Ivančicu slijedeću subotu ali ko zna kak to može ispasti. Naime nikad nisam trčao cijeli taj uspon i nemam iskustva kak porasporediti snagu za pojedine dijelove staze jer ima svega: od jakih strmina do dugih nizbrdica, od asfalta do makadama.....
Ali nadam se da ću uspjeti završiti u nekom solidnom vremenu. 

2 komentara:

  1. lako tebi kad imaš svog trenera. :-) i samo da se ogradim od ovih 5km za 20:30. to mu nisam ja rekao... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa bit ce da si u formi kad nakon 24 km mozes ubacit petaka tim tempom :)

    OdgovoriIzbriši