ponedjeljak, 8. lipnja 2009.

POP - problem, odmor, planovi

Pošto je zatezanje u lijevoj potkoljenici još uvijek prisutno :-(
Pošto ne želim ni najmanji rizik glede povratka te povrede !
Pošto sam do sada dobro trenirao i napravio odličnu bazu za realizaciju jesenskih planova... donosim definitivnu odluku da .....
NE ZNAM DA LI ĆU IĆI U VRBOVEC NA POLUMARATON !  :-)

Nakon lige u četvrtak napravio sam samo jedan trening od 18km u subotu i to u superrekreacijskom stilu: oko 6:30/km. I ostao sam iznenađen kak je zapravo lijepo i opuštajuće tak lagano trčkarati ;-) Za vrijeme trčanja par puta sam osjetio i malo probadanje u lijevoj potkoljenici što me nagnalo na oprez i razmišljanje o promijeni plana.
Naime 99% je sigurno da je ove probleme (koje u drugim okolnostima ne bih tako nazivao) izazvalo trčanje 3 polumaratona na asfaltu, pogotovo 28 km u Tuhelju. Zato ne želim ništa riskirati i ukoliko se u srijedu ozljeda potpuno ne povuče preskačem polumaraton u Vrbovcu, tim više što je za sada vremenska prognoza za nedjelju opako nepovoljna (sunce i 30 st.).
A pošto je Vrbovec bio u planu isključivo radi toga da pokušam "izmjeriti" koliko max. mogu ići na polumaratonu u ovom trenutku, ispada da je bolje da lagano rano ujutro uz Dravu istrčim 30km u laganom ritmu i izbjegnem ikakav rizik.
U tom slučaju ostale bi mi dvije brdske utrke po Ivančici slijedeća 2 vikenda nakon Vrbovca:
20.06.  brdska utrka Ivančica - 13 km
28.06. nova brdska utrka po Ivančici (Vilinska špica) sa startom i ciljem u Lepoglavi- 10,5 km

Pošto se utrke trče samo manjim dijelom po asfaltu i da je brzina trčanja bitno manja nego na ravnom mislim da će se idealno uklopiti u završetak proljetnog dijela priprema.
Treba vidjeti kaj na sve to ima za reći Murinjo  :-)

A ništ... sutra patike na noge i put pod noge. 
Dosta je bilo 3 dana ljenčarenja :-)

Nema komentara:

Objavi komentar