četvrtak, 18. lipnja 2009.

Idemo u planine !

Vrućina ipak nije bila stravična kak se najavljivalo tak da se moglo normalno potrenirati ovih dana, pogotovo u ranim jutranjim satima. Svi treninzi pred Ivančicu su obavljeni bez problema. Stanje duha i tijela je sasvim zadovoljavajuće ali takva nije prognoza vremena za subotu ujutro :-(
Najavljuje se obilna kiša sa izuzetno jakim vjetrom !!! A ako bu tak dolje mogu si samo zamišljati kakvi vremenski uvjeti budu na 1000m. Zato sam primoran uzeti u razmatranje odustanak od utrke kao realnu opciju iako sa malom vjerojatnošću. Moglo bi se desiti da odem u Ivanec (20-tak minuta od kuće) i tamo pred samu utrku odlučim da li idem gore (na utrku) ili dolje (na pivo :-) ). Na kraju bu ispalo da sam više planiranih utrka eskivirao nego otrčao. Tim više što se za 10-ak dana selim na more pa mi kao i prošle godine otpadaju "domaće" utrke Sokač i Hagemann :-(
A za Ivančicu sam već imao skovan plan kako sa što manje muke doći do što boljeg rezultata ;-) ali prezentaciju istog ću ostaviti za sutra kad bude prognoza preciznija pa bude već jasnije da li idem ili ne idem.

1 komentar:

  1. "Na kraju bu ispalo da sam više planiranih utrka eskivirao nego otrčao."

    kakav trener, takav trkač! :-)

    OdgovoriIzbriši