četvrtak, 11. lipnja 2009.

Povratak treningu i čekanje zida !

Stanje sa zatezanjem u lijevoj potkoljenici se popravilo za 80% iako je potrajalo koji dan duže nego sam se nadao. U ova tri dana (u,s,č) istrčao sam ukupno nekih 30-ak km uglavnom lakšeg tempa i nije bilo ni najmanjeg problema s povredom tako da za vikend krećem u nove pohode i osvajanje dravskih staza i puteva. Ne znam kak bude se sve odvijalo slijedeći tjedan jer najavljene su temperature preko 35 stupnjeva i ak se uzme u obzir užasna varaždinska sparina ispada da bude trčanje izuzetno opasna i rizična aktivnost tih dana :-(
Ovih dana malo sam gledao rezultate Plitvičkog maratona i čitao nekoliko izvještaja i komentara s utrke. Zanimljivo je kako taj maraton (koji ja još naravno nisam okusio) magično djeluje na trkače. Naime svi ga opisuju kao nešto neponovljivo teško, većina se sudara s kojekakvim zidovima :-) ali nakon svega svi zaključuju: TO JE TO !!!! :-)
Dođe mi volja da već slijedeće godine odem nepotpuno pripremljen (ili nepripremljen) pa da i ja doživim taj magični trenutak  :-)
Što se pak tiče polumaratona u Vrbovcu ove nedjelje: "odluka je pala, glasala većina....trčati će se doma dužina" !

Nema komentara:

Objavi komentar